Duqe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Baken på bilen blir så vanvittig skitten når jeg kjører i regnvær, men har hørt at med en bakspoiler så vil det redusere en god del, stemmer dette? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det kan godt være. Men de fleste biler blir jo møkkete da, når du kjører i regn. Dette kommer jo av selve bilen din, og sprut fra motgående osv osv. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det kan godt være. Men de fleste biler blir jo møkkete da, når du kjører i regn. Dette kommer jo av selve bilen din, og sprut fra motgående osv osv. 7479297[/snapback] Har hatt en sedan tidligere og der hadde jeg aldri problemer med at den blir for skitten til å ikke kunne se bak. Men her må jeg ofte bruke vindusviskeren bak. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det kan godt være. Men de fleste biler blir jo møkkete da, når du kjører i regn. Dette kommer jo av selve bilen din, og sprut fra motgående osv osv. 7479297[/snapback] Har hatt en sedan tidligere og der hadde jeg aldri problemer med at den blir for skitten til å ikke kunne se bak. Men her må jeg ofte bruke vindusviskeren bak. 7486407[/snapback] På sedanen har du jo en liten snute bak som tar imot. Det er kanskje grunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå