Gå til innhold

Kjøring av Battlefield 2

Kulor

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en PC med 3.2 Mhz, 1gb Ram og ATI Radeon x800 Pro, problemet er at jeg ikke har sjans til å kjøre Battlefield 2 med mer en Low på omtrent alt. Skulle jo tro at ikke det er noe i veien med Skjermkortet mitt, men at det heller er rammen som trenger en oppgradering?

Noen som har peiling? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Har en PC med 3.2 Mhz, 1gb Ram og ATI Radeon x800 Pro, problemet er at jeg ikke har sjans til å kjøre Battlefield 2 med mer en Low på omtrent alt. Skulle jo tro at ikke det er noe i veien med Skjermkortet mitt, men at det heller er rammen som trenger en oppgradering?

7478954[/snapback]

3.2 Mhz er litt under kravet til Battlefield 2...

Men tror det ville hjulpet med litt ekstra ram ja... men du kan ikke ha så veldig høye innstillinger med det oppsettet

Endret av Eirikii
Lenke til kommentar
Heisann!

7478954[/snapback]

1 GB minne fører til lange loadetider, men burde ikke gå så mye utover ytelsen i selve spillet. Jeg tror det er skjermkortet ditt som sliter. Kjøp et 7600GT, så skal du se alt går så mye bedre.

Lenke til kommentar
Heisann!

7478954[/snapback]

Prøv å opdater drivere til skjermkortet med de nyeste driverne .

Men mere ram er jo å foretrekke ...

Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt å finne ut om du har for lite ram. Før du starter spillet går du inn i oppgavebehandling, eller task manager. Deretter ser du på performance/resurser og nederst i venstre hjørnet. Hvis Peak/topp ligger over antall total physical memory/fysisk minne etter at du har spilt BF2, har du for lite ram. Da begynner pc`en å benytte seg av sidevekslingfilen

Lenke til kommentar

Jeg tror ingen av disse svarene har hjulpet deg noe særlig. Jeg har vært i samme situasjon selv, med samme hardware.

Det jeg har erfart er at det hakker på low, men ikke på medium/high.

Jeg tror mye av dette kan være cpu'en sin feil i og med at hvist man kjører et spill på low grafikk, blir det mye mere cpu begrenset. Og med en Intel CPU på 3,2 vil det være en dum ting.

Prøv å stille det inn på medium og se om du merker en dramatisk ytelsesforbedring slik jeg gjorde. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...