DE1 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Heisann! Jeg sitter her uten noe slags form for kreativitet. Jeg poster kåseriet her, i håp om å heller bli slaktet her enn av læreren. Er dette virkelig så helt på trynet som jeg selv synes? Meg selv om 15 år Jada, i morgen fyller jeg 30 år. Derfor tenkte jeg å holde en liten tale, men for å finne ut hva jeg skulle si på den så tenkte jeg at det kunne vært lurt å reflektere over livet mitt. Jeg ble 15 år og gikk ut etter 10 lange år i grunnskolen. 10 pinefulle år. Alt ville bli bra etter det. Samme om jeg ble en byggfag elev med buksa nedpå knærne eller høyt utdannet lege med ræva full av penger. Samme for meg, alt ville være bedre enn Kopperud. Jeg hadde 2 mnd. fri og startet etter det på medier og kommunikasjon. Det var greit nok, dog 10 ganger bedre enn Kopperud. Men det var greit. Jeg hadde alltid drømt om å bli oljesjeik i Saudi-Arabia med flere koner enn jeg kan telle på to hender. Men det ble det aldri noe av. Men sånn i ettertid så har jeg tenkt, hadde jo vært kjekt å ha så mange koner da. - Så går man ikke lei. Etter videregående gikk jeg bare rundt og daffet i et år, uten å ha noe som helst peiling på hva jeg skulle bli. Oljesjeik-karrieren begynte å haste hvis jeg skulle velge den. Men jeg ville nok savnet den snøen som er her i Norge. Jeg valgte fotograf-utdannelse og tok 2 år i Trondheim på Norges Fotografskole. Der traff jeg en smellfin jente med navnet Line. Jeg fant fort ut at å leke oljesjeik i Norge ikke funka så bra. Så jeg ble dumpa, flere kjærester funka liksom ikke så bra. Jentene i Norge likte det ikke. Sært. Jeg startet eget firma og tjente bra der sammen med to kamerater fra skolen. Line fortsatt ved min side. Dette gikk jo virkelig strålende. Og fortsatt sitter jeg med firmaet mitt: ”Trondheim portrettfoto”. 30 år har gått siden jeg hoppa ut av mamma. Dette funket rett og slett ikke, jeg har virkelig problemer med å poste det. Har noen et forslag til hva jeg kan skrive om? Har helt hjerneteppe. Endret 11. desember 2006 av DE1 Lenke til kommentar
flippant Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det virker litt barnslig å som en 30-åring stadig vise til "hatet" for grunnskolen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Det virker litt barnslig å som en 30-åring stadig vise til "hatet" for grunnskolen 7478899[/snapback] Heh, kanskje. Men så lenge jeg er 15 år nå så vil det falle naturlig.. Men ja, skal se på det. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå