Gå til innhold

Fremføring Om Kongen Av Queens, Trenger Info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The King of Queens revolves around Doug Heffernan ( Kevin James , Everybody Loves Raymond, ), a Queens, N.Y., parcel delivery man with simple desires. Among his prized possessions is a 70-inch television that his lovely wife, Carrie ( Leah Remini , Fired Up ), provided for him. However, now that Carrie's widowed father, Arthur ( Jerry Stiller , Seinfeld ), lives with them, Doug's television room has become Arthur's bedroom. Doug and his sports-watching buddies, Spence ( Patton Oswalt , Crank Yankers ) and Deacon ( Victor Williams , The Animatrix )--and the beloved television--have been relegated to the garage, and Doug now shares his castle with a very eccentric father-in-law and his very unusual habits. Theme Song "My eyes are gettin' weary, My back is gettin' tight, I'm sittin' here in traffic, On the Queensborough bridge tonight, But I don't care cuz all I wanna do, Is cash my check and drive right home to you, Cuz baby all my life I will be driving home to you."

Link

Lenke til kommentar
The King of Queens revolves around Doug Heffernan ( Kevin James , Everybody Loves Raymond, ), a Queens, N.Y., parcel delivery man with simple desires. Among his prized possessions is a 70-inch television that his lovely wife, Carrie ( Leah Remini , Fired Up ), provided for him. However, now that Carrie's widowed father, Arthur ( Jerry Stiller , Seinfeld ), lives with them, Doug's television room has become Arthur's bedroom. Doug and his sports-watching buddies, Spence ( Patton Oswalt , Crank Yankers ) and Deacon ( Victor Williams , The Animatrix )--and the beloved television--have been relegated to the garage, and Doug now shares his castle with a very eccentric father-in-law and his very unusual habits. Theme Song "My eyes are gettin' weary, My back is gettin' tight, I'm sittin' here in traffic, On the Queensborough bridge tonight, But I don't care cuz all I wanna do, Is cash my check and drive right home to you, Cuz baby all my life I will be driving home to you."

Link

7478829[/snapback]

Takk ;)

Men jeg skal ha fremføring om Kongen Av Queens, ca. 4-5 min. Så det var litt kort, noen andre steder jeg bør se på?

Har søkt litt på Google, men finner ikke så mye :blush: :!:

Lenke til kommentar
Wiki?

Er vel ikke vanskelig å lage et lite foredrag selv vel? Nok av info på begge linkene.

Går ut i fra at du selv har sett en del på tv serien, ellers er del vel litt dødføtt å holde foredrag om det? :)

7478906[/snapback]

Jeg bare tenkte det hadde vært fint med litt mer info om serien enn bare fra meg selv og litt fra internett. At det kanskje var noen som hadde et bra sammendrag om serien :D Men takker for de linkene du ga meg, hjalp meg litt mer med det vettu ;)

Lenke til kommentar
Genial serie.   Noen som vet hvor man kan kjøpe/skaffe/laste ned komplett samling av serien?

7613072[/snapback]

Fy! :realmad::tease:

7615923[/snapback]

hæ! seff så skal jeg betale for dritten... Unnsett så tar jeg serien opp på HD fra tv3, men kunne ønsket meg helt komplett samling både av Queens og seinfeldt.

Godt Nyttår! :thumbup:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller valgt noe som forandret sjangeren litt, ala seinfeld, King of Queens er en morsom serie(Arthur er jo veldig tøff), men den er lik mange andre serier, derfor skiller den seg ikke veldig mye ut.

Finner du DVD'ene så ser du sikkert noen bakom historier om hvordan serien startet(ala seinfeld dvd'ene der du får en times dokumentar om hvordan larry & jerry pitchet ideen til NBC ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...