Texas7 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei, jeg skal ha fremføring om Kongen Av Queens på engelsk på torsdag, er det noen som kan hjelpe meg med litt info om serien? Hvordan den er bygd opp, hva den handler om liksom. Gjerne linker til sider med info TakkTakk Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 The King of Queens revolves around Doug Heffernan ( Kevin James , Everybody Loves Raymond, ), a Queens, N.Y., parcel delivery man with simple desires. Among his prized possessions is a 70-inch television that his lovely wife, Carrie ( Leah Remini , Fired Up ), provided for him. However, now that Carrie's widowed father, Arthur ( Jerry Stiller , Seinfeld ), lives with them, Doug's television room has become Arthur's bedroom. Doug and his sports-watching buddies, Spence ( Patton Oswalt , Crank Yankers ) and Deacon ( Victor Williams , The Animatrix )--and the beloved television--have been relegated to the garage, and Doug now shares his castle with a very eccentric father-in-law and his very unusual habits. Theme Song "My eyes are gettin' weary, My back is gettin' tight, I'm sittin' here in traffic, On the Queensborough bridge tonight, But I don't care cuz all I wanna do, Is cash my check and drive right home to you, Cuz baby all my life I will be driving home to you." Link Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 The King of Queens revolves around Doug Heffernan ( Kevin James , Everybody Loves Raymond, ), a Queens, N.Y., parcel delivery man with simple desires. Among his prized possessions is a 70-inch television that his lovely wife, Carrie ( Leah Remini , Fired Up ), provided for him. However, now that Carrie's widowed father, Arthur ( Jerry Stiller , Seinfeld ), lives with them, Doug's television room has become Arthur's bedroom. Doug and his sports-watching buddies, Spence ( Patton Oswalt , Crank Yankers ) and Deacon ( Victor Williams , The Animatrix )--and the beloved television--have been relegated to the garage, and Doug now shares his castle with a very eccentric father-in-law and his very unusual habits. Theme Song "My eyes are gettin' weary, My back is gettin' tight, I'm sittin' here in traffic, On the Queensborough bridge tonight, But I don't care cuz all I wanna do, Is cash my check and drive right home to you, Cuz baby all my life I will be driving home to you." Link 7478829[/snapback] Takk Men jeg skal ha fremføring om Kongen Av Queens, ca. 4-5 min. Så det var litt kort, noen andre steder jeg bør se på? Har søkt litt på Google, men finner ikke så mye :!: Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Wiki? Er vel ikke vanskelig å lage et lite foredrag selv vel? Nok av info på begge linkene. Går ut i fra at du selv har sett en del på tv serien, ellers er del vel litt dødføtt å holde foredrag om det? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Wiki? Er vel ikke vanskelig å lage et lite foredrag selv vel? Nok av info på begge linkene. Går ut i fra at du selv har sett en del på tv serien, ellers er del vel litt dødføtt å holde foredrag om det? 7478906[/snapback] Jeg bare tenkte det hadde vært fint med litt mer info om serien enn bare fra meg selv og litt fra internett. At det kanskje var noen som hadde et bra sammendrag om serien Men takker for de linkene du ga meg, hjalp meg litt mer med det vettu Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 det er endel informasjon om serien på imdb.com også Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 4-5 minutter er jo ingenting. Sjekk ut IMBd og Wiki. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kongen av queens er genialt Veldig morsomt program. Hvis du skal ha info: sjekk ut wikipedia MvH Scythe Lenke til kommentar
helgedell Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Noe som er morsomt er at Doug er med i noen Raymond-episoder før han fikk sin egen serie. Han er jo med i noen etter han fikk egen serie, men i de som er produsert før oppstarten av Kongen av Queens heter han Kevin. Hans egentlige navn er jo Kevin James. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Genial serie. Noen som vet hvor man kan kjøpe/skaffe/laste ned komplett samling av serien? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Genial serie. Noen som vet hvor man kan kjøpe/skaffe/laste ned komplett samling av serien? 7613072[/snapback] Fy! Endret 31. desember 2006 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Genial serie. Noen som vet hvor man kan kjøpe/skaffe/laste ned komplett samling av serien? 7613072[/snapback] Fy! 7615923[/snapback] hæ! seff så skal jeg betale for dritten... Unnsett så tar jeg serien opp på HD fra tv3, men kunne ønsket meg helt komplett samling både av Queens og seinfeldt. Godt Nyttår! Endret 31. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller valgt noe som forandret sjangeren litt, ala seinfeld, King of Queens er en morsom serie(Arthur er jo veldig tøff), men den er lik mange andre serier, derfor skiller den seg ikke veldig mye ut. Finner du DVD'ene så ser du sikkert noen bakom historier om hvordan serien startet(ala seinfeld dvd'ene der du får en times dokumentar om hvordan larry & jerry pitchet ideen til NBC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå