Melvin Snerken Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Må si den blåfargen kler bilen utrolig godt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei. Utrolig fin bil, men har du kjøpt felger nå? Er litt sen ute tenker jeg Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har ikke kjøpt felger enda nei. Vet at treimitasjonen er gubbete. Mulig de blir bytta ut etterhvert. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ah, du kjører min neste bil! Grattis. Sikler selv etter A4 avant, men jeg kommer til å vente litt til og kjøpe 06-mod'en istedet. Syns grillen på den er et hakk finere. Videre skal "min" være svart (men giid den blåfargen på bilen din var lekker, hehe), med sotede bakruter. Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Skulle gjerne hatt B7 grillen selv, men penga strakk ikke til. Er storfornøyd med bilen. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, det tviler jeg ikke på. Fader, har egentlig satt bilkjøp på hold, men etter å ha sett på bildene av bilen din, merker jeg at jeg blir litt mer engasjert igjen. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan er akselerasjonen/momentet på denne bilen mtp. at det "kun" er 100 hester? Jeg er litt i tvil om jeg skal gå for Mazda6 stv, Avensis eller Avant. Det er jo ikke til å legge skjul på at begge japsene gir en mer for pengene, men fy fader Avant'en er mye stiligere syns jeg. Madammen i huset har lyst på Mazda6 Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har ikke testa noe aksellerasjon 0 - 100 osv. er ofte litt glatt rundt her jeg kjører. Dreiemomentet er ifølge instruksjonsboka på 250 nm fra 1800 omdreininger, husker ikke hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Lenge siden jeg har skrevet noe her på forumet nå. Våren nærmer seg og går med tanker om nye sommerdekk og felger. Nettopp brukt flere laken på nye vinterdekk pga snøhelvete på sørlandet forrige uke Prøvde meg litt i Photoshop. Hva synes dere. Blir ikke felgene på bildet, men hva mener dere er best på en A4. Står vel egentlig mellom 17 og 18" felger. Tror ikke jeg vil ha noe større. Endret 4. mars 2007 av underground Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så greit ut det. Prøv med de svarte felgene da? Hvilken dimensjon er bilen godkjent med?(dekk og felg) Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Så greit ut det. Prøv med de svarte felgene da? Hvilken dimensjon er bilen godkjent med?(dekk og felg) 8078379[/snapback] I boka så står det 235/45-17. Men vil tro at 225/40-18 også går greit Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor går du ned i bredden? Greit å gå ned i profil og opp i tommer. Men NED i bredden? Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nei vet ikke tenker jo litt på pris også. Lurer egentlig på om bilen kommer til og spore mye med 235 dekk. Noen som har erfaring med så brede dekk på A4? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Flott bil dette! Jeg har selv kjørt en 1.9 TDI 105 HK. i Touran (som er den samme motoren) Gikk faktisk overaskende bra! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Flott bil dette! Jeg har selv kjørt en 1.9 TDI 105 HK. i Touran (som er den samme motoren) Gikk faktisk overaskende bra! 8080360[/snapback] Famlien har denne selv. Utrolig sprek til å være en slik bil Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Familien har samme bil som denne, går faktisk utrolig bra med de 100 diesel hestene den har. Er meget presis og tight girkasse og styring. Som tidligere nevnt er RS6 felgene å anbefale her. Disse gjør bilen et mye mer sportslig preg enn den har fra før av. Chip trim på disse er også å anbefale. Kjørt B7 med 115 bhp diesel og den er merkbart sprekere, tenk deg da med 30+ hester oppå de nåværende 100. Er 18 selv, og dette er en klar drømmebil i fremtiden! Grattis me feiende flott doning! Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Igår ble det nye felger og sommerdekk til bilen. Var hos sharif og tok med meg 4 stk 18 toms RS4 felger og fire stk Toyo proxes T1-R Ser utrolig fine ut synes jeg. Så nå gleder jeg meg til påske uten snø og dritt på veien. Legger ved et bilde: Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ah, grattis med nye sko! Gleder meg til å se bilder av de montert på bilen senere iår ...skal kjøpe meg nye felger selv. Får 18"+dekk til innkjøpspris av en grei kamerat Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Syns jeg fikk en bra pris for de her også. dekk og felger ferdig balansert og med bolter og audi kopper til 8500,- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hmm, fin bil, men er det bare 100 hk i den ? kommer du til å chippe den eller noe slikt etterhvert da eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå