StupidNick Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg er ganske spent på hvordan den kommende iPhone vil se ut. Her er noen av forslagene som viser hvordan folk tror eller håper iPhone kommer til å se ut: Sjekk ut resten av de kreative forslagene her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det øverste så meget kurant ut egentlig.. den nederste hadde vel gjort seg bra som IP telefon hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 noen av de bildene på den siden du linka til så egentlig ikke så ille ut, kunne faktisk tenkt meg noen av de som mobil... Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mange morsomme konsepter.. Håper mest på at Apple bringer noe nytt på markedet.. Altså nye tanker, ideer og løsninger, selvfølgelig forbundet med musikk. Da mener jeg både design og grensesnitt. Denne likte jeg: denne og Ikke at noen av de var så nyskapende på noen måte, men fine var de nå Hehe, ja, den siste du postet hadde vært søt ip-telefon Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Aah, likte den svarte candybarmodellen veldig godt, og også den første slidermodellen, den med to gråtoner i dekselet Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fy søren det blir spennende å se hva Apple bringe til bordet. Selv om om jeg nettopp har kjøpt mobil, så venter jeg i ufattelig spenning på en eventuell iphone. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) likte godt disse to her Noen som vet når iphone kommer ut sånn cirka Endret 14. desember 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det spekuleres i om ikke Apple presenterer den på Macworld som åpner 8-9 Januar. Men det har vært mye spekulasjoner... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 det har vært spekulasjoner i årevis. er fremdeles litt i tvil om den faktisk kommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Eg trur den kjem om ikkje alt for lenge, Apple har hatt stor suksess på mp3-spelarmarkedet og det vil forundra meg om dei ikkje vil prøve seg på mobiltelefonmarkedet. Mange gode forslag på den sida. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Joda den kommer nok, jeg tror bare Apple sliter for harde livet for å imøtekomme den enorme hypen, slik at de unngår noe som ender opp som ROKR Lenke til kommentar
MacS Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men hviket OS kommer den med når den kommer? Og ingen har vel sagt den _kommer_ (i Apple Store) mandag, det er vel snakk om at den _presenteres_ ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ingen har sagt at den er i salg fra mandag nei, men når det gjelder lansering av musikkspillere (Nano, Ipod, Shuffle) er disse tilgjengelige fra dag 1. Blir morsomt om også iPhone er det. Men, som en eller annen sa.. Er vel stor sannsynlighet for at den bare er for USA en god lang periode... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ingen har sagt at den er i salg fra mandag nei, men når det gjelder lansering av musikkspillere (Nano, Ipod, Shuffle) er disse tilgjengelige fra dag 1. Blir morsomt om også iPhone er det. 7509866[/snapback] Hadde i så fall vært genialt! Har veldig lyst på en iPhone på en måte, men på den annen side klarer jeg meg fint med Windows Vista, en Windows-basert telefon og en MP3-spiller som synkroniseres med Windows Media Player (11 selvsagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå