-Eriksen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har kjøpt meg nytt HK, ett Asus Commando, og ser at det er ikke mye plass de har satt av mellom kjøleblokkene og den eventuelle CPU vifta. Skal ha en E6600, og skal overklokke den, og trenger derfor en ordenlig vifte, men hvor skal jeg sette den? Noen som har noen tips til en skikkelige god, og liten nok vifte til og få plass der ? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vifte mener du kjøleribbe(med vifte på)? Det er det nokk av plass til, det trenger du nok ikke å uroe deg over. Denne kjøleren vil jeg anbefale, siden den blåser ned på hovedkorter og kjøler ribbene rundt sokkelen. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Big Typhoon er en bra kjøler ja.. Hadde det samma problemet(trodde jeg ihvertfall) men vifta funka perfekt. Veldig lav temp og. Har Abit AS8.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Big Typhoon er en bra kjøler ja.. Hadde det samma problemet(trodde jeg ihvertfall) men vifta funka perfekt. Veldig lav temp og. Har Abit AS8.. 7486309[/snapback] Støtter det forslaget.. en veldig god vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå