Matsemann Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du må laste ned fra "tools"-menyen på Steam. Om du ikke finner den der, les guiden i min signatur. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Noob spørsmål:Må man ha innstallert AMX Mod for å kunne installere WC3? 8063192[/snapback] Ja, AMX Mod må du ha for å installere WC3.. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Fant denne siden med mange amx-plugins, men det man må gjøre for at de skal virke er å huske å skrive .amx isteden for .amxx. I tillegg må du fjerne ; fra denne linjen i plugins.ini ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer Anbefaler "roll_the_dice" og "amx_giveweapon" EDIT: Leif EDIT2: Dobbeltleif!! EDIT3: Gidder ikke skrive "EDIT5687: Leif igjen" så nå gidder jeg ikke rette lenger :@ Endret 3. mars 2007 av Submoose Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Matsemann: I signaturen din, lasta ned programmet og installerte. Men skal kopiere filene til c:\valve\HLserver , eg har ikkje mappa HLserver eg.. :S Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Fant denne siden med mange amx-plugins, men det man må gjøre for at de skal virke er å huske å skrive .amx isteden for .amxx. I tillegg må du fjerne ; fra denne linjen i plugins.ini ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer Anbefaler "roll_the_dice" og "amx_giveweapon" EDIT: Leif EDIT2: Dobbeltleif!! EDIT3: Gidder ikke skrive "EDIT5687: Leif igjen" så nå gidder jeg ikke rette lenger :@ 8066927[/snapback] Meget bra! Lagt til i førstepost, med en liten takk.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Okei, no har eg fått til å legge til amx moden. Men! Får bere opp 30 sanne ting når eg skriver amx_help, og eg får heller ikkje til å spele wc3 :S Eg har gjort alt som det står i guiden. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Okei, no har eg fått til å legge til amx moden. Men! Får bere opp 30 sanne ting når eg skriver amx_help, og eg får heller ikkje til å spele wc3 :SEg har gjort alt som det står i guiden. 8067838[/snapback] Har du aktivert WC3-pluginen? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, men gjedde opp eg... Aktiverte, skreiv den inn i user.ini fila og ei til sant? Men eg gadd ikkje prøve meir. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, men gjedde opp eg... Aktiverte, skreiv den inn i user.ini fila og ei til sant? Men eg gadd ikkje prøve meir. 8078246[/snapback] Nei. Ikke users.ini, men plugins.ini. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, det var der eg skreiv. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fin guide! Må prøve dette når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Legg til link til gungame da: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=47461 (kan hende jeg bare ikke så den) Lenke til kommentar
LeitZy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 JEg har problem.. Skal jeg ekstraktere Cstrike mappa fra Wc3 mappa til Cstrike mappa i Dedicated server mappa? :o Lenke til kommentar
PreaTox Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 kan noen hjelpe meg med noe?? eg har lagd en dedicatd server med Amx Mod X og lagt in litt sånn plugins Men ingen andre playere kan joine kan dere gi meg noen tips?? -TelleT- Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 kan noen hjelpe meg med noe?? eg har lagd en dedicatd server med Amx Mod X og lagt in litt sånn plugins Men ingen andre playere kan joine kan dere gi meg noen tips?? -TelleT- 8343833[/snapback] Jeg tviler på at det har noe med Amx Mod X å gjøre. Kan du forklare litt bedre hva du har gjort, og hva som går galt? Har du åpnet portene ordentlig? Lenke til kommentar
PreaTox Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg har instalert amx mod x etter din giude. Og nå har jeg ventet 4 dager men ingen kan komme inn på serverer jeg har lagd. Jeg vet ikke hvorfor selv engang? Hva for noen porter? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Du må åpne portene dine til ruteren - 27015 for å være nøyaktig - for at andre skal kunne koble seg til serveren.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Egentlig spiller det ingen rolle hvilken port man bruker. Jeg kjører 27016, og broren min 27017. Man må bare bruke samme port hele veien igjennom (når man setter opp serveren, og når man åpner portene i ruteren + når man deler ut IP). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Egentlig spiller det ingen rolle hvilken port man bruker. Jeg kjører 27016, og broren min 27017. Man må bare bruke samme port hele veien igjennom (når man setter opp serveren, og når man åpner portene i ruteren + når man deler ut IP). 8353203[/snapback] Ja, men det er normalt med 27015, er du ikke enig? Uansett er ikke dette rett tråd å snakke om det.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja, men det er normalt med 27015, er du ikke enig? 8353374[/snapback] Enig. Uansett er ikke dette rett tråd å snakke om det.. 8353374[/snapback] Enig, men det måtte jeg jo fortelle deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå