kiiim2k Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 æ får ikke teleportert, det kommer bare sånn vit linja over restrict å teleporter ! akkurat som når man ska lage votemap åsså når man ikke kan velge flere ! sånn kommer det når jeg skal restricte og teleportere :S nån som kan hjelpe ? Mvh SnaX_^ Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har du aktivert plugins i plugins.ini? Ligger pluginsen i plugins-mappen? Lenke til kommentar
kiiim2k Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 æ får ikke teleportert, det kommer bare sånn vit linja over restrict å teleporter ! akkurat som når man ska lage votemap åsså når man ikke kan velge flere ! sånn kommer det når jeg skal restricte og teleportere :S nån som kan hjelpe ? Mvh SnaX_^ Lenke til kommentar
kiiim2k Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 og noen som vet ka jeg kan gjøre ? Warning: Unable to open sound/misc/tripplekill2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/killingspree2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/perfect2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/dominating2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/rampage2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/unstoppable2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/whickedsick2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/godlike2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/firstblood2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/humiliation2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/headshot2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/holyshit2.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/unreal2.wav for transfer ? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 æ får ikke teleportert, det kommer bare sånn vit linja over restrict å teleporter ! akkurat som når man ska lage votemap åsså når man ikke kan velge flere !sånn kommer det når jeg skal restricte og teleportere :S nån som kan hjelpe ? Mvh SnaX_^ 7935269[/snapback] Herregud. Nå må du roe med dobbelpostingen, og slutte å bare repetere det du nettopp har skrevet. Kan du kanskje forklare litt bedre hva som skjer? Forstår ikke dritten av den halvveis-trønderske uttalen der. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er jo en gammel verson av Superhero Jeg er en veldig god Superhero spiller! Veit hva som skal til for å lage en server med det. Forresten, det går ikke sette sånn at man er for høy lvl for en hero?? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Forresten, det går ikke sette sånn at man er for høy lvl for en hero?? 7936582[/snapback] Nei, når jeg tenker meg om EDit nå er jeg trøtt gitt. Endret 13. februar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
kiiim2k Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Warning: Unable to open sound/misc/outagain.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/scottybeammeup.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/scottypower.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/trynow.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/outagain.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/scottybeammeup.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/scottypower.wav for transfer Warning: Unable to open sound/misc/trynow.wav for transfer Warning: Unable to open sound/ambience/sprayer.wav for transfer kordan får æ dæm til å funke ? Lenke til kommentar
kiiim2k Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 når æ skal spille så kommer æ inn åsså etter 5sek så kommer det ! " Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server)." hva kan jeg gjøre ?! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 når æ skal spille så kommer æ inn åsså etter 5sek så kommer det ! "Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server)." hva kan jeg gjøre ?! 8007852[/snapback] På første forsøk på å google "Error vertifying STEAM UserID Ticket" fikk jeg dette svaret. Lenke til kommentar
kiiim2k Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 8007852[/snapback] På første forsøk på å google "Error vertifying STEAM UserID Ticket" fikk jeg dette svaret. 8007883[/snapback] Tuuusen hjærtelig takk Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Tuuusen hjærtelig takk Bare hyggelig å kunne være til hjelp. Er det mer du lurer på, er det bare å spørre. Endret 23. februar 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ehh. den superheromodden, skal ikke den være i steamapps\dedicated server\cstrike da? ....... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Ehh. den superheromodden, skal ikke den være i steamapps\dedicated server\cstrike da? ....... 8045587[/snapback] Selvfølgelig. Hmm.. Lurer på hvordan det ble galt. Fant noen feil til. Har fikset nå. Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror jeg satser på å oversette AMXx selv fremfor å bruke oversettelsene til en person på OPs modenhetsnivå... SQL_LOADED_ADMIN = Fant 1 admin på databasen. OoOooO. Database er et vanskelig ord! SQL_LOADED_ADMINS = Fant %d adminer på databasen! INV_PAS = Feil passord. Eddabedda! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Tror jeg satser på å oversette AMXx selv fremfor å bruke oversettelsene til en person på OPs modenhetsnivå... SQL_LOADED_ADMIN = Fant 1 admin på databasen. OoOooO. Database er et vanskelig ord! SQL_LOADED_ADMINS = Fant %d adminer på databasen! INV_PAS = Feil passord. Eddabedda! 8052839[/snapback] Gjør hva du vil, personlig bruker jeg engelsk. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noob spørsmål: Må man ha innstallert AMX Mod for å kunne installere WC3? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jepp. Det er en plug-in til AMX mod. Eller, nesten, nesten helt sikker, men du får med så mye ekstra med AMX mod at du burde ha den og, uansett Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Men eg har ikkje dedicated server i mappa på min brukar :/ Kva gjer eg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå