qk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Rart. Har du aktivert pluginsene i plugins.ini? 7737313[/snapback] Nå fikk jeg til WC3 mod, men da blir botene borte :/ Eller jeg får ikke adda bots Vet du hvordan jeg skal få lagt til bots? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Et spørsmål, gjelder den samme linken du sendte til CZ også, eller er det bare 1.6 det gjeller for? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Den virker for begge Ihvertfall her. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Den virker for begge Ihvertfall her. 7743536[/snapback] ok, takk takk! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Noen enkle kommandoeramx_vote - Setter opp en vote amx_ban - Banner en person amx_kick - Kicker en person amx_teammenu - Meny som gjør det mulig å flytte personer fra lag. amx_rcon - Vanlige instillinger som gravity og freezetime amx_addadmin - Legger til en admin. I superhero / WC3: amx_givexp - Gir xp til en person. Bruk heller amxmodmenu. Mye enklere pluss at du får en meny over alle kommandoen du kan bruke (PS! Plugins må være aktivert i plugins.ini for at det meste skal funke) Men amx_rcon amx_addadmin finner du ikke i amxodmenu. Kommandoer som skal brukes i konsolen men amxmodmenu er rettet for å bruke mens du spiller. Men anngående /stats og /top15 osv, må du aktivere statsx.ammx i plugins.ini. så skriver du amx_statscfgmenu for å få det mens du spiller eller amx_statscfg hvis du skal endre det i konsoll. Fant ut at de fleste kommandoene som slutter på menu er de som du kan bruke mens du spiller Endret 18. januar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har hatt WC3 og AMX mod før, fikk alt til, men tror jeg skal ta meg tid til å lese gjennom denne guiden, og sette opp egen WC3 server for LAN For WC3 eier jo Noen som vet en måte å gjøre det default at alle begynner med alle i lvl 10, så man slipper å levle sånn? Lenke til kommentar
qk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har hatt WC3 og AMX mod før, fikk alt til, men tror jeg skal ta meg tid til å lese gjennom denne guiden, og sette opp egen WC3 server for LAN For WC3 eier jo Noen som vet en måte å gjøre det default at alle begynner med alle i lvl 10, så man slipper å levle sånn? 7749953[/snapback] Bare gi deg selv xp ved å skrive wc3_givexp "ditt nick" "52000" i consol, da får du lvl 10, og så er det bare å sette på savexp Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har hatt WC3 og AMX mod før, fikk alt til, men tror jeg skal ta meg tid til å lese gjennom denne guiden, og sette opp egen WC3 server for LAN For WC3 eier jo Noen som vet en måte å gjøre det default at alle begynner med alle i lvl 10, så man slipper å levle sånn? 7749953[/snapback] Bare gi deg selv xp ved å skrive wc3_givexp "ditt nick" "52000" i consol, da får du lvl 10, og så er det bare å sette på savexp 7750089[/snapback] Hvordan setter jeg på "savexp"? Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg får ikke til WC3 modden. plugins filen ser slik ut: ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Enable to use AMX Mod plugins amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here warcraft3.amxx Når jeg skriver amx_plugins i console så står det unknown unknown unknown warcraft3.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_main.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_equip.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_misc.amxx bad load hvorfor???? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Din Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg får ikke til WC3 modden. plugins filen ser slik ut: ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Enable to use AMX Mod plugins amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here warcraft3.amxx Når jeg skriver amx_plugins i console så står det unknown unknown unknown warcraft3.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_main.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_equip.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_misc.amxx bad load hvorfor?? 7765596[/snapback] min Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here ;zombie_swarm.amxx ;gungame.amxx warcraft3.amxx Ser ut som at du magler detter i plugins.ini fila de ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) For hos meg meg funka det med engang å installere det Endret 20. januar 2007 av Pingun Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg får ikke til WC3 modden. plugins filen ser slik ut: ; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Enable to use AMX Mod plugins amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here warcraft3.amxx Når jeg skriver amx_plugins i console så står det unknown unknown unknown warcraft3.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_main.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_equip.amxx bad load unknown unknown unknown csdm_misc.amxx bad load hvorfor?? 7765596[/snapback] Ser ut som at du magler detter i plugins.ini fila de ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) For hos meg meg funka det med engang å installere det 7765708[/snapback] Fikk det enda ikke til Har du noen fler forslag? Tror du det hjelper å installere amxx og wc3 mod på nytt? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har du lagt alle filene der du skal legge dem? (bare glem scripting mappa og filene som er der inne) Men du kan jo prøve å installere amx mod x på nytt. (ps! Det er forskjell på amx mod(amx) og amx mod x(amxx) ) Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har du lagt alle filene der du skal legge dem? (bare glem scripting mappa og filene som er der inne) Men du kan jo prøve å installere amx mod x på nytt. (ps! Det er forskjell på amx mod(amx) og amx mod x(amxx) ) 7765828[/snapback] Fikk det til når jeg installerte det på nytt Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har du lagt alle filene der du skal legge dem? (bare glem scripting mappa og filene som er der inne) Men du kan jo prøve å installere amx mod x på nytt. (ps! Det er forskjell på amx mod(amx) og amx mod x(amxx) ) 7765828[/snapback] Fikk det til når jeg installerte det på nytt Tusen takk for hjelpen. 7765928[/snapback] Det er bra, jeg hadde ingen problem da jeg gjorde det på et halvt minutt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vil anbefale kommandoen "amxmodmenu", uten ' " ' for folk som ikke liker å rote i console. Når du skriver det inn, lukker du console, og du har en meny på skjermen der du trykker tallet før valget for å velge. Der endrer du lett freezetime, du kan kicke, banne og slappe folk, uten å skrive steam_id eller brukernavn, du kan legge til mapvotes, skifte map osv. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Vil anbefale kommandoen "amxmodmenu", uten ' " ' for folk som ikke liker å rote i console.Når du skriver det inn, lukker du console, og du har en meny på skjermen der du trykker tallet før valget for å velge. Der endrer du lett freezetime, du kan kicke, banne og slappe folk, uten å skrive steam_id eller brukernavn, du kan legge til mapvotes, skifte map osv. 7812954[/snapback] Og så er det lagt til i første post. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Og så er det lagt til i første post. 7815203[/snapback] Flotters Lenke til kommentar
QuaZeR Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Etter det kommer en slags godkjenning på hvordan adminen skal gjenkjennes. Her skal det handles ut i fra disse bokstavene: CODE ; a - disconnect player on invalid password ; b - clan tag ; c - this is steamid/wonid ; d - this is ip ; e - password is not checked (only name/ip/steamid needed) Dette var litt uklart Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Etter det kommer en slags godkjenning på hvordan adminen skal gjenkjennes. Her skal det handles ut i fra disse bokstavene: CODE ; a - disconnect player on invalid password ; b - clan tag ; c - this is steamid/wonid ; d - this is ip ; e - password is not checked (only name/ip/steamid needed) Dette var litt uklart 7863470[/snapback] I den siste "kolonnen" skal man skrive de bokstavene over. Det vil si, at hvis du har tastet inn Steam-id i den aller første kolonnen, ska det stå "ce" i den siste kolonnen. "C" fordi det er STEAM-ID du har skrevet "D" fordi du skal slippe å skrive passord for å bli admin. Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har prøvd og få til wc3 på hlds med jeg vet ikke va og hvor jeg ska lege det ! kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå