zolpetre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Pokker, igjen. Glemmer alltid det med å poste i riktig tråd Skal jeg laste ned en ny hlds da? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Skal jeg laste ned en ny hlds da? 7665873[/snapback] Du kan jo alltids prøve. Kan ikke se noen annen løsning. Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mener jeg skaffet det fra steampowered.com sist gang, men finner det ikke nå. Vet du hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Mener jeg skaffet det fra steampowered.com sist gang, men finner det ikke nå. Vet du hvor jeg finner det? 7665963[/snapback] http://www.google.no/search?hl=no&client=f...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjempebra Tissedam! Hadde slitt med og laga server i mange måneder.. Var fullt overbevist på at man måtte kjøpe IP Men dette gikk let..Og Deathmatch addon'en tok et halvt minutt og legge inn, eneste problemet var og disable den Fikk det til i menuen All ros til Tissedam! Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ja, er det noe Tissedam skal ha, så er det ros, massevis har lært utrolig mye av han og alle andre som har svart på mine spørsmål Takk for all hjelp PS: Tissedam, jeg lastet ned Hlds på nytt, så nå funker det Endret 7. januar 2007 av zolpetre Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, er det noe Tissedam skal ha, så er det ros, massevis har lært utrolig mye av han og alle andre som har svart på mine spørsmål Takk for all hjelp PS: Tissedam, jeg lastet ned Hlds på nytt, så nå funker det 7668363[/snapback] Tusen takk for all skryt! Fint det fikset seg til slutt. Kjempebra Tissedam! Hadde slitt med og laga server i mange måneder.. Var fullt overbevist på at man måtte kjøpe IP Men dette gikk let..Og Deathmatch addon'en tok et halvt minutt og legge inn, eneste problemet var og disable den Fikk det til i menuen All ros til Tissedam! 7668237[/snapback] Tusen takk. Deathmatch er lett! Ble litt overrasket selv, når jeg fant ut at bots støttet det også! Deathmatch på de_rats. 1 vs 12 på easy! Nå frister det bare mye mer å bygge på guiden med litt mer avanserte funksjoner og sånne ting, men nå for tiden er det veldig travelt, så dette får holde ihvertfall ute denne uken. Så skal vi se hva vi kan fikse i helgen! Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte? 7673516[/snapback] Ja. // markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder". Setningen kan være som følger: #define SHORT_TERM 0 Tror jeg. (ikke skyt). Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gjorde det samme som deg. de som er synlige for spillerne blir vist som norsk. Mens du som admin får se den engelsk versjon. Siden engelsk er mye enklere å forstå når du skal sette opp serveren. Rett og slett fordi de "gamle" kommandoene er på engelsk, og fordi du er vant til å bruke dem "engelsk". Får håpe noen leser igjennom først posten igjen. Men finfin guide, siden jeg ikke har postet her før Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg, som Pingun sier, jeg har nå lagt til norsk språk. Zip-fil for de som vil ha alle filene, men filene ligger også separat som .txt-filer. Håper dere blir fornøyde! EDIT: Og da er emnetittel skiftet også. Synes den nye forklarte litt bedre hva guiden inneholder. Endret 8. januar 2007 av tissedam Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte? 7673516[/snapback] Ja. // markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder". Setningen kan være som følger: #define SHORT_TERM 0 Tror jeg. (ikke skyt). 7673624[/snapback] Ok.. mp_savexp 0 Enables saving of experience (uses a vault, default is 0) Nå har jeg tatt bort //, så det vil fungere? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] nei, problemet er der enda. XP blir ikke lagret. men er det slik at jeg skal ta bort // foran for at de skal bli aktiverte? 7673516[/snapback] Ja. // markerer en kommentar, altså noe som ikke "gjelder". Setningen kan være som følger: #define SHORT_TERM 0 Tror jeg. (ikke skyt). 7673624[/snapback] Ok.. mp_savexp 0 Enables saving of experience (uses a vault, default is 0) Nå har jeg tatt bort //, så det vil fungere? 7674712[/snapback] Sånn som jeg har forstått det, ja. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prøv da vel Og ja, det virker Som jeg og tissedam har sagt, så markerer // en kommentar (som i PHP og andre språk). Om du fjerner // betyr det at det som står etter skal bli tolket, og det blir da gjeldende. Så kan du og trikse med andre innstillinger Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for guiden! kjemebra! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for guiden! kjemebra! 7682427[/snapback] Og takk for responsen! Kjempebra! Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 kan du ikke forklare meg litt hvordan jeg finner steam-ID? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 kan du ikke forklare meg litt hvordan jeg finner steam-ID? 7685911[/snapback] Når du er er på for eksempel er på en en public server så skriver du i consolen status. Så skal du få opp steam iden din Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Om du er koblet på din egen server via LAN, hender det du får opp at din steam-id er STEAM_LAN. Da får du finne en server på internett, og som Pingun sier, skrive "status" i console (uten "). Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 men er det ikke to forskjellige IP'er? en jeg selv ser på dedicated f.eks. Og en som andre ser viss de foreksempel trykker på "view server info" elrns? Eller tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå