thaLapp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 tusen takk nå funker det jeg kunne ikke laste ned dedicated server før , men plutselig kunne jeg det Lenke til kommentar
mard Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for en super guide som jeg nettop har brukt for å instalere amxmodx med wc3 mod. Men vet du hvordan jeg får saved xp ? er jo kjipt å starte fra bunn av hver gang på lan og sånn. å det funker ikke hvis jeg skriver shopmenu og shopmenu2. noen tips ? igjen super guide Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 MDahl, les her: http://wc3mods.net/forums/viewtopic.php?t=96 Du endrer i warcraft3.cfg (åpne i notisblokk). Lenke til kommentar
mard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er utrulig dårlig i engelsk kan du si hva man skal skrive i cfg.en ? thnx for hjelpa btw Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk for en super guide som jeg nettop har brukt for å instalere amxmodx med wc3 mod. Men vet du hvordan jeg får saved xp ? er jo kjipt å starte fra bunn av hver gang på lan og sånn.å det funker ikke hvis jeg skriver shopmenu og shopmenu2. noen tips ? igjen super guide 7637975[/snapback] Alltid fint med skryt. Takk igjen! Gjør som Matsemann sier, så skal det fungere. Linjen skal altså skrives uten "//". Lenke til kommentar
VikingMyte Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg blir ikke admin. Har skrevet: "(steamid)" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" Nederst i users.ini like etter "loopback" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de" Jeg forstår ikke hva jeg har gjort feil Hjelp? Jeg har trykket på lagre på Users.ini, jeg har restartet serveren og re-installert AMX. Skjønner ikke hva jeg har gjort feil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan fjerne loopback linja Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da). For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger). Og sikker på at du ikke blir admin? Lenke til kommentar
VikingMyte Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan fjerne loopback linja Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da). For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger). Og sikker på at du ikke blir admin? 7651041[/snapback] Nå føler jeg meg dum. Jeg trodde SteamID var det jeg logget meg på med. Takk for all hjelpa! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da så Flott du fikk det til. Fullt fungerende server nå? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan fjerne loopback linja Vel, har du tastet inn riktig steamID? Du kan eventuelt prøve med IP, det bruker jeg (om du har fast IP da). For å finne din steamid kan det være bedre å logge på en annen server enn din egen, og så skrive "status" i console (uten "). Grunnen til at du ikke skal gjøre det på din egen er at du kan være koblet opp i LAN, og steamid blir annerledes (skjer noen ganger). Og sikker på at du ikke blir admin? 7651041[/snapback] Nå føler jeg meg dum. Jeg trodde SteamID var det jeg logget meg på med. Takk for all hjelpa! 7656597[/snapback] Du er nok ikke alene om å blande ting. Da jeg lagde min første steam-account i en alder av 10 år, trodde jeg "account-name" var det samme som mail-adresse. Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] Ok, men hvor ligger "warcraft3.cfg"? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, jeg har ikke installert AMX og server etter formatering, og har kun hatt superhero installert, så jeg er ikke sikker på dette //#define SHORT_TERM 0 // Set this to 0 for long-term XP, and 1 for short-term XP. Finn den linjen i warcraft3.cfg, og fjern // helt i starten (ikke de i midten).Restart så serveren, og start den på nytt. Join, og se om det virker (vel, du må skaffe XP først, og så logge av og på igjen). 7642101[/snapback] Ok, men hvor ligger "warcraft3.cfg"? 7657680[/snapback] Mest sannsynlig i config-mappen din.. Lenke til kommentar
VikingMyte Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da så Flott du fikk det til. Fullt fungerende server nå? 7656606[/snapback] Funket mye bedre enn jeg hadde ventet meg. 14 folk på serveren inkludert meg. <100 ping på alle unntatt to som hadde 120 og 170 Tissedam: :!: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Funket mye bedre enn jeg hadde ventet meg. 14 folk på serveren inkludert meg. <100 ping på alle unntatt to som hadde 120 og 170 Så bra da! Fint at folk er fornøyde. Hvorfor trodde du det ikke ville fungere så bra? Tissedam: :!: 7658854[/snapback] Den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor kan jeg finne en komplett liste over AMX kommandoer? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor kan jeg finne en komplett liste over AMX kommandoer? 7664114[/snapback] I console, skriv "amx_help". Så skriver du amx_help 11, amx_help 21, amx_help 31, osv. osv. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Og da har jeg lagt til noen viktige plugins i guiden også. Kom gjerne med innspill! Lenke til kommentar
zolpetre Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fikk et problem i dag. Prøver og åpne Dedicated for å lage en server, men får beskjed at det oppstod ett problem og Dedicated Server må lukkes. Noen ideer om hva det problemet kan være? "Feilsignatur: AppName: hlds.exe AppVer: 4.1.1.1 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Fikk et problem i dag. Prøver og åpne Dedicated for å lage en server, men får beskjed at det oppstod ett problem og Dedicated Server må lukkes. Noen ideer om hva det problemet kan være? "Feilsignatur: AppName: hlds.exe AppVer: 4.1.1.1 ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00000000" 7664911[/snapback] Du spør nok i feil tråd, men det ser ut som om hlds.exe er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå