Jooakim Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du må enable de i modules.ini. ;--) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du må enable de i modules.ini. ;--) 7503399[/snapback] Mener du at han må aktivere modulen i modules.ini eller lydene? Tror man kun kan aktivere modulen der Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Når jeg skal åpne siden hvor jeg laster ned Super hero mode så kommer ikke siden opp og nedlastingen starter ikke heller. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Når jeg skal åpne siden hvor jeg laster ned Super hero mode så kommer ikke siden opp og nedlastingen starter ikke heller. 7556245[/snapback] Funker perfekt her. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Raskt spørsmål, hvordan sette opp slik at man kun kan bli admin med passord? Og hvor skriver man isåfall inn passordet? EDIT: Og hvordan få slik "you hit xx in leftarm, osv."? Endret 25. desember 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Raskt spørsmål, hvordan sette opp slik at man kun kan bli admin med passord? Og hvor skriver man isåfall inn passordet? 7576146[/snapback] Du skriver det inn i den andre kolonnen, og fjerner "e" fra den siste kolonnen. EDIT: Og hvordan få slik "you hit xx in leftarm, osv."? 7576146[/snapback] Det er vel en plugin. Jeg har aldri hørt om den før. Dvs. det er en integrert i stats-pluginen som er integrert i amxx. Du får opp status hvis du skriver "/stats" eller noe sånt. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Dæven! Dette skal jeg teste på lan i morgen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 http://amxmod.net/plugins.php?keywords=dam...=search#p105485 Tror det er den plug-in'en jeg nevnte. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) http://amxmod.net/plugins.php?keywords=dam...=search#p105485Tror det er den plug-in'en jeg nevnte. 7579745[/snapback] Ja, det stemmer. For å installere legger du amxx-fila i plugins-mappen, og skriver navnet på pluginen + ".amxx" i plugins.ini-filen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men nå må jeg løpe for å rekke toget til Oslo. Vil nok ikke være online mer enn noen minutter (Opera Mini på telefonen) de neste timene. Er sikker på at det er andre her som kan hjelpe deg hvis du kommer i problemer med installasjonen av pluginsen(e). Hilsen, (trommeslag) tissedam! EDIT: Matsemann, som admin, prøv å skrive "amx_cvarmenu" i console. Mange av innstillingene du får med den pluginen du linker til er integrert i Amx Mod X. Se om det holder det du får ved å skrive "amx_cvarmenu". Hvis ikke, er det bare å laste ned pluginsen, og installere. Endret 26. desember 2006 av tissedam Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 når jeg innstalerer så kommer dette opp at de har ikke funnet liblist.gam vil du fortsette. er det farlig hvis jeg ikke har liblist.gam ? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 når jeg innstalerer så kommer dette opp at de har ikke funnet liblist.gam vil du fortsette. er det farlig hvis jeg ikke har liblist.gam ? 7618818[/snapback] Har aldri møtt på problemet selv, men jeg antar at det ikke er særlig katastrofalt. http://www.google.no/search?hl=no&q=liblist.gam Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) dessuten så får jeg ikke amx til å funke på serveren min, har gjort alt på første side, men det funker ikke. er det noen guide til å enable og hvordan fikse ting på .ini filene?? når jeg skriver amx_help så kommer det unknown command. Endret 1. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Om du har lastet ned med hldsupdatetool må du velge en annen mappe enn den tissedam skriver i guiden, <men der du har hldsupdatetool>/cstrike. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) jeg har ikke hldsupdatetool , trur jeg lastet det ned før skal sjekke om det er slettet elr ikke Endret 1. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) jeg har ikke det, men hva gjør hldsupdatetool? og tissedam sier først at men skal lagre amx på "C:\Programfiler\Steam\steamapps\DINKONTO\dedicated server" så sier han at men skal gå inn på "C:\Programfiler\Steam\steamapps\DINKONTO\dedicated server\cstrike\addons\amxmodx\configs" for å redigere?? Endret 1. januar 2007 av thaLapp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det var isåfall om du hadde installert server gjennom guiden jeg har i min signatur, for enkelte personer kan av en eller annen grunn bare ikke laste ned dedicated gjennom steam. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 lasta ned fra steam men for ikke amx til å funke, vet ikke helt hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 lasta ned fra steam men for ikke amx til å funke, vet ikke helt hva jeg skal gjøre 7621815[/snapback] Se i C:\Programfiler\Steam\steamapps\DINKONTO\dedicated server\cstrike-mappen og se om det ligger en "addons"-mappe der. Hvis ikke, har du installert på feil sted. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Da takker jeg Matsemann for en fin liten oppgradering av guiden, med henhold til hldsupdatetool. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er så tungvint med hlds, men for noen (som meg), så får man bare ikke lov til å laste ned fra Steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå