Zarfax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Utdatert post Endret 4. april 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hvordan får man stats til å funke? Endret 4. april 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du må enable stats-pluginene i addons/amxmodx/config/plugins.ini (stats_logging.amxx - kanskje statsx.amxx er noe å ha også). Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 noen som kan lage en guide for zombiemod? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jadda jadda vet det er en utdatert tråd uansett til poenget: Jeg har installert standalone server for at v47 og v48. Dette funker helt fint. Etter det installerte jeg amxmodx i det samme directory men får det ikke til å gjøre noe som helst :/. Når jeg prøver å skrive amx_help når jeg er inne på serveren sier den bare; unknown command. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 4. april 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå