dilldog Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Endret 3. februar 2008 av dilldog Lenke til kommentar
dilldog Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Til gissan Jo at jeg har gjort akkurat som du har skrevet men når jeg skriver "amx_help" i consolen så skjer det faktisk ikke en dritt. Det kommer uknown commando -.- Så har du noe peiling på hva jeg skal gjører? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da er ikke AMX riktig installert, NICE Lenke til kommentar
escoN Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har skrevet innn SteamID og alt det der nederst i users.ini filen, men er fortsatt ikke admin på serveren =/ ? Lenke til kommentar
steinara10 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hvordan legger jeg inn flere heroer på super hero server ? Foreks: Beast, Batgirl.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 http://shero.alliedmods.net/index.php?page=sh Lenke til kommentar
steinara10 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) http://shero.alliedmods.net/index.php?page=sh Takk for hjelpen Men vet du/dere hvordan jeg kan være admin å sitte inne på serveren og kicke,banne,gi xp,uten at jeg må gå ut ? vet du/der hvordan jeg kan få mer en 20 lvls inn på serveren ? Endret 25. februar 2008 av steinara10 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du mener å gjøre det inne i fra spillet? Med AMX-mod installert har du en meny der du kan styre alt det ved å bruke knappene 0-9 på tastaturet. Skriv amxmodmenu i console, lukk console, og der har du en meny som lar deg kicke, banne, slaye osv. Lenke til kommentar
steinara10 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du mener å gjøre det inne i fra spillet? Med AMX-mod installert har du en meny der du kan styre alt det ved å bruke knappene 0-9 på tastaturet. Skriv amxmodmenu i console, lukk console, og der har du en meny som lar deg kicke, banne, slaye osv. får det ikke til..d kommer at jeg ikke har tilngang til det..hvorskal jeg registrere meg som admin ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det står en plass i førstepost. Lenke til kommentar
steinara10 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det står en plass i førstepost. Okie Takk for hjelpen Lenke til kommentar
steinara10 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan skal jeg gi xp til spillere når jeg er inne på serveren. Jeg skrev amx_give xp (navnet på spilleren) men det kom ikke noe.. Hvor finner jeg flere heroes en dem på linken åver denne ?? vor finner jeg flere mapper til cs 1,6 ? Lenke til kommentar
Kennarn Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 couldn't exec listip.cfg couldn't exec banned.cfg No masters loaded Using default master Could not establish connection to Steam servers. Det står det i konsolen og jeg finner ikke serveren min inne på counter. har prøvd og skrive ip'en inn. men fant ikke, det sto bare: server is not responsting plz hjelp meg :S Takker for svar Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Åpne brannmuren og portene for serveren tror jeg skal fikse det. De andre feilmedlingene har ingenting å si. ENDRET: Hvorfor poste det samme på to plasser? Endret 27. februar 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Kennarn Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Åpne brannmuren og portene for serveren tror jeg skal fikse det. De andre feilmedlingene har ingenting å si. ENDRET: Hvorfor poste det samme på to plasser? hvordan åpner jeg portene ? er litt newb Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 En veldig bra guide. Hjalp meg mye. Men av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke å sette opp WC3 eller SuperHero... Jeg vet ikke hva jeg gjør feil. Hva tror du? = ) Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Et spørsmål. Du kan bruke mods for 1.6 på cz? Føler det er veldig lite mods for cz men masse for 1.6. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Alle mods til CS 1.6 funker til CZ Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Utdatert post Endret 4. april 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå