H-kon Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 XP er no forbanna dritt. UI'n er laga i MS paint og det ser ut som en reklame for Fisher Price leker. Bare vent til dere skal formattere disken eller installere noe andre operativ system. Kos dere. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Eg synest at Win XP er heilt greitt. Stabilt og fint. Det eg ikkje likar er at tom. proff versjonen er "for" brukarvenleg... dersom eg feks. hiv inn eit lydkort etter at installasjonen av Win XP var ferdig, installerte Win XP driverane sjøl, UTEN å la meg få velga nokre andre driverar.. Det har jo ikkje så mykje å seia på lydkortet, men uansett.. irriterande å måtte avinstallera driverane som Win XP la inn for så å kunna installera mine egne :sad: Ein annan ting: etter at eg installerte driverane til skjermkortet mitt tok det lenger tid å boota... (maskinen treng meir tid til å "tenka" + skjermen går i dvalemodus i 30-40 sek!!!) irriterandes sidan nVidias XP driverar er "litt" bedre enn standard driverane som blir installer automatisk... nåken bra forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå