Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en strømkabel til Wii? Grunnen til at jeg trenger det er at jeg har lyst til å ha muligheten til å flytte Wii'en fra to forksjellige rom uten noe ledningsstyr. Nå har jeg funnet sensor bar og jeg jeg fikser koblingen til TV'en med en komponent kabel(så bruker jeg bare den som fulgte med på den "dårlige" TV'en ) Men uansett, jeg trenger en strømkabel, GC kabelen funket ikke(formen var litt anderledes ) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm, hvor fikk du tak i sensor bar? Nintendo burde uansett ha en mulighet for kundene å få nye kabler hvis noe skulle bli ødelagt eller lignende. Har tenkt på dette selv. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du trenger bare 2 infraraude lyskjelder. Sensoren trengs faktisk ikkje Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Sensor finner du til en billig penge(mellom 20-40$) på ebay Bruker nintendo en helt egen strømplugg eller har jeg mulighet til å finne det på biltema eller clahs olson? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du kan få infaraude signaler som går på batteri som varer i fleire dager. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Du kan få infaraude signaler som går på batteri som varer i fleire dager. 7479841[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå