Henrik Salthe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Den danske regissøren Lars Von Trier lover bort 30 000 danske kroner til den som først finner fem feil i hans siste film "Direktøren for det hele". Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Fint media-stunt for å få flere til å se filmene hans Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Og for å engasjere seerne til å virkelig konsentrere seg om filmen, regner med han har en bakenforliggende plan med feilene, spennende med regissører som tar filmmediet et hakk videre i forsøk på å formidle et budskap. Lurer på om penger er brukt bare fordi det er noe av det som appelerer mest til menneskers oppmerksomhet. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Genialt er det hvertfall Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Man kan kalle det et mediestunt, eller man kan kalle det en tilnærming til interaktivitet mellom film og publikum. Jeg vet ikke helt hva jeg synes, men jeg tror nok at det hjelper bittelitt på besøkstallene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg