UrgeLoL Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå som de har fått polert grafikken, gameplayet og fått opp farten på spillet så tror jeg dette kan bli ett av de beste offroad spillene noensinne, både offline og online. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Reconstructing Monument ValleyIt sounds as though Evolution had a blast generating the reference footage from which it generated the game-world. Kershaw says: “Because of the WRC games, we’ve always been used to the idea of grabbing real-world locations. With MotorStorm, we wanted to do the reference trip the same way, and we wanted it to be the point at which we started being next-gen. So we hired a helicopter crew with an HDTV camera attached and took over 15 hours’ footage. We had to get the permission of the Navajo. We got the contrast between different stages by setting some high up on the rock and others down in the mud.” Attention To Detail While MotorStorm’s structure couldn’t be simpler, the subtlety offered by the interaction of different vehicle classes and the mazy nature of the tracks meshes with a host of impressive detail work, to generate one seriously meaty and deeply addictive gameplay experience. One of the most crucial of these details is the nitrous boost. You have to maximise its use to prosper and, while it’s always available, it overheats at which point you explode. What sounds like a car alarm tells you when you’re going to blow, at which point you must ease off and let it cool. You find yourself saving boost for those crucial parts of tracks. Boost can also help you out if you get too sideways around corners; apply it at the right time, with your tail out, and you get a straight-line thrust that can stop you from hitting a rock. You don’t need to use the brake much, but the handbrake (circle) comes in handy for those tighter corners – especially if you can hit the boost when you get the tail out. Kilde Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De begynner styggelig å nærme seg target renderen. Mer partikkeleffekter og motionblur så er man der.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det bildet ingame? veldig imponert i såfall Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De begynner styggelig å nærme seg target renderen. Mer partikkeleffekter og motionblur så er man der.. 7478189[/snapback] Nærme seg? Er ikke spillet ferdig da? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Spillet kommer ut i Japan om 3 dager så vil nok tro at det er ferdig. Og med mindre utviklerne har utført mirakler de siste dagene i utviklingen, så vil spillet være et godt stykke unna denne såkalte "target renderen" fra E3 Endret 11. desember 2006 av Dinex Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Spillet er ferdig for JP ja. Kommer i Mars til oss, og kanskje de finpusser på veien. Gleder meg sykt til dette kommer:) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De begynner styggelig å nærme seg target renderen. Mer partikkeleffekter og motionblur så er man der.. 7478189[/snapback] Så er det jo bare det faktum at fysikken er milevis fra target renderen da... Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Negative folk er visst ikke til å unngå i en ps3 tråd. Uansett hvor overdrevet filmen fra E3 -05 var, så syns jeg det ser virkelig bra ut nå! Gleder meg til mars.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå