Gå til innhold

Er jeg ferdig med Gears?

mikkard

Anbefalte innlegg

Skjuler teksten for de som ikke vil vite hva som skjer på spillet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Er akkurat ferdig med det svære beistet på toget. Da jeg og mate'en min drepte monsteret, kom en slik film som viste at fenix skrudde på den svære bomba(?)

Så får jeg se at toget er nær ved å kjøre over en ødelagt bro, og at Fenix ble reddet i siste liten. Så når toget faller ned i lavaen, så slutter bare hele filmsnutten av, og credits kommer opp. Jævlig brå slutt, ikke sant?

Så jeg prøver akkurat det med å drepe monsteret igjen, og etter at jeg har drept det.så slutter filmen FØR Fenix skrur på bomben.

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, bare slaking og moro. :p

Singelplayer delen slutter litt brått ja, Epic ser ut til å ha fokusert mye på MP og har lovet at de skal fikse endel etterhvert. Selv om jeg håper på mere SP så blir det sikkert mest tweaking av MP patchene går i...

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

legger dette i skjul siden jeg forteller slutt filmen av spillet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Stemmer det du sier, men når toget faller nedi lavaen så skyter bomben ut 7 missiler ca som løper igjennom undergrunns gangene. Du ser hvor loctusene bor og missilene treffer dem rett i hjerte av byen slik dem gjorde med oss. For og si det slik.

Så slutter det med at en dame som jeg antar er dronningen til Loctusene som snakker om krigen og hvorfor de er i krig, med oss mennesker. Å du ser hele bakken kollapser sammen der missilene traff. Med en loctus flyvende over bakken. På sin gresshopper lignende monsterne...[sKJUL\]

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...