Gå til innhold

VG Nett kårer årets beste spill


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tvilte ikkje eit sekund på det der. Har spelt 40 timer Zelda allereie og det er bare heilt villt fantastisk. Er det noko eg skal klage på så er det mangel på Multi Player :p

7478470[/snapback]

 

Legges det på hylla når du er ferdig eller vil du spille det flere ganger?

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Hmmm. Er ikke helt enig med resultatet, men men. Sikkert et bra spill det og.

7478169[/snapback]

 

Du er ikke enig med sier det "sikkert er et bra spill det og"? Dvs at du ikke har spillet Zelda:TP? Grunnlag, terminated.

 

Kunne være meget kjekt å få en grunn, er greit å yte sine meninger, men da må de først backes up av en litt mer utfylt tekst.

 

Anyway:

 

Er meget enig med at Zelda:TP er årets spill. Det har en så unik måte å spille på sammen med alt som kreves for et bra spill at det er nesten sykt. Kjempe historie, fin grafikk, godt lydbilde, fine modeller og en ufattelig stor størrelse.

 

Jeg har ikke kommet halvveis ennå, men til nå har kjeven min ramla på gulvet X antall ganger, gåsehudfaktoren har vært konstant på 10/10 siden jeg starta spillet og gleden på topp hele tiden. Det at du er ulv eller menneske gjør verden dobbel så stor, og noe nytt å oppleve uansett.

 

Nei, jeg er så hjertens enig. Nintendo has done it again. Ocarina of Time har nå fått seg en verdig avløser, ikke at jeg blir å glemme den, men blir litt vanskelig å gå over til button bashing når jeg er blitt så forelska i Wiimoten.

Lenke til kommentar
Prøvde Zelda så viidt i går... og det virker som et fantastisk spill.... Men.... Jeg er mer skuffet enn jeg hadde trodde over at de har kuttet ut kamerakontrollen og grafikkstilen fra Wind Waker. Kanskje jeg blir vant til det etterhvert, og det nye siktesystemet var jo at digert hakk over forrige... men likevel. :(

7478902[/snapback]

 

 

I grunn det samme folk mente om WW. Skuffet over at de kuttet ut stilen fra OoT. Går seg nok til.

Lenke til kommentar
Prøvde Zelda så viidt i går... og det virker som et fantastisk spill.... Men.... Jeg er mer skuffet enn jeg hadde trodde over at de har kuttet ut kamerakontrollen og grafikkstilen fra Wind Waker. Kanskje jeg blir vant til det etterhvert, og det nye siktesystemet var jo at digert hakk over forrige... men likevel. :(

7478902[/snapback]

 

 

I grunn det samme folk mente om WW. Skuffet over at de kuttet ut stilen fra OoT. Går seg nok til.

7478955[/snapback]

Jeg elsket Wind Waker stilen fra første gang jeg så den, i motsetning til Ocarina of Time som det tok lang tid før jeg så hvor pent det var. Og jeg kommer garantert ikke til å lengte etter Wind Waker stilen når jeg kommer meg videre i spillet, så det var ikke egentlig en ordentlig klage. Bare litt syting. Har ikke sett Twilight Realm in-game enda, så da kommer nok alt til å forandres.

 

Den eneste ordentlige klagen var kamerasystemet. Syntes Wind Waker hadde det beste spillerkontrollerte kamerasystemet noensinne, og har hatt problemer med å nyte OoT og Majoras Mask på samme måte som jeg gjorde før jeg hadde prøvd Wind Waker.

 

Men... glemmer det sikkert fort nok når jeg får mitt eget kopi og får satt meg ned og spillt i altfor mange timer.

 

Utenom det så spillet fantastisk ut. Grafikken er strålende, og detaljer som kattene og hundene og hvordan de beveger seg er jo bare helt fantastisk, og får alt til å virke ekstremt levende.

Lenke til kommentar
Ble fort vant med kameraet. Z knappen er en engel, svup med kameraet bak Link igjen.  Enkelt og presist.

7479033[/snapback]

Har spillt en god del OoT og Majoras Mask i det siste for å forberede meg, men tror dessverre ikke det har forbedret saken. Jeg elsket virkelig kamera i Wind Waker. Og hvis kamera først skal være restriktivt så foretrekker jeg dramatiske kameravinkler som i Devil May Cry, Eternal Darkness, og God of War, eller fastlåst bak ryggen som i PN03 og Resident Evil 4.

 

(Ikke det at noen av de metodene hadde passet Zelda).

 

Men... utifra det jeg har sett så har spillet potensiale til å være det beste Zeldaspillet, og da altså et av de beste spill noensinne, enn om jeg blir vant med kamera eller ei.

Lenke til kommentar

(En liten detalj jeg har glemt å ta med i beregningen er at jeg plutselig må bruke høyre tommel til analogstikken. Er venstrehendt, men har spillt så mye Super Monkey Ball at jeg har den perfekte Super-Monkey-tommel. Men nå må jeg lære opp min ubrukelige høyrehånd til å styre analogstikken, og det er uvant. Kommer sikkert til å kunne overse mine problemer med kamera når høyretommelen min er bedre trent opp).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...