UrgeLoL Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er godt å vite at blu-ray spilleren i ps3 gir like gode eller bedre bilder enn andre dediserte produkter. Dette var ikke tilfellet med ps2. Stort pluss for de som skal bruke ps3 til andre ting enn spill. Sound & Vision compared three Blu Ray players, the Samsung BD-P1000, the new Panasonic DMP-BD10, and the PS3. They liked the PS3 the best. "Getting back to our trio of Blu-ray Disc players, my personal favorite was the PlayStation 3. This machine's picture and sound quality were nothing short of stunning, and its HDMI 1.3 connection and built-in Dolby TrueHD decoding give it a layer of future-proofing that the other players currently lack. I also appreciated its multichannel Super Audio CD playback and 60-GB hard disk for storing compressed music files. And even though I don't have much use for the PS3's gaming capabilities, I definitely got a kick out of Resistance: Fall of Man. The PS3's $600 price — several hundred less than the others — also goes a long way toward making it the Blu-ray Disc player of choice." Sound And Vision Magazine Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har det ikke blitt laget en tråd om dette allerede? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dette er uansett superflotte nyheter ^^, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ja dette ser jo meget lovende ut faktisk, uten tvil får man mye for penge her Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg smiler bredere og bredere av akkurat dette. Tror kanskje PS3 blir min primære Blu-ray spiller for denne generasjon av HD spillere. Så får vi se om noen år igjen om det er noe billigere og bedre så gjør det verdt å oppgradere. Og så punger jeg heller ut for stand alone HD DVD ved siden av nå i januar. EDIT: Morsomt med reviews i grunn.. Skal ikke si noe om kvaliteten av overnevnte review da jeg ikke har lest det grundig nok eller kjenner anmelderen fra andre ting. Men da HD DVD kom sist vår i statene så var det en av de større avisen i USA som skuffet skrev det så ikke merkbart bedre ut enn vanlig dvd. Senere ble det avslørt at den lettere mindre tekniske anmelderen hadde koblet hd dvd spilleren til tv'n med kompositt!! (nei - ikke komponent). Den tynne gule sladden som vi alle hater! Er det mulig. Vel vel. Endret 11. desember 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Nei no la eg merke til ein liten ting...blar man noen sider dukker "Sponsored by HD DVD" opp EDIT: På hver side faktisk Endret 11. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå