Skogslik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) går det fint og bytte inn et forseglet Gears Of War i et nytt Xbox 360 spill på denne butikken? uten kvitering liksom? Endret 28. desember 2006 av gas Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja. Så lenge du har et forseglet spill kan det byttes så og si overalt. Jeg fikk bytta et som var kjøpt på Free Record Shop (står det på forseglingen) i et annet spill på Spaceworld. Null problem. Så lenge spillet er forseglet, kan det byttes så lenge betjeningen ikke er sær. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja. Så lenge du har et forseglet spill kan det byttes så og si overalt. Jeg fikk bytta et som var kjøpt på Free Record Shop (står det på forseglingen) i et annet spill på Spaceworld. Null problem. Så lenge spillet er forseglet, kan det byttes så lenge betjeningen ikke er sær. 7596577[/snapback] Ok det høres bra ut Må finne ut vilket spill eg har lust på da Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har kanskje blitt nevnt, men spillene du bytter inn kan ikke være over 1 år gamle, det gjelder iallefall for EB games sjappa i Tønsberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå