HFL Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 noen som har peiling på om jeg må ha esken til xboxen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 3500 for Premium inkludert spel er ein ganske vanleg pris. 7504000[/snapback] Den pakken jeg fikk for 2000 kostet egentlig 3399(tror jeg, mulig det var 3499) Og da fikk du med 360 premium, 1 spill og en ekstra trådløst kontroll. Ganske bra tilbud egentlig. noen som har peiling på om jeg må ha esken til xboxen? Den trenger du ikke. De har egne bokser de bruker til brukte konsoller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 3500 for Premium inkludert spel er ein ganske vanleg pris. 7504000[/snapback] Den pakken jeg fikk for 2000 kostet egentlig 3399(tror jeg, mulig det var 3499) Og da fikk du med 360 premium, 1 spill og en ekstra trådløst kontroll. Ganske bra tilbud egentlig. Jojo, men då bytta du inn PS2, vanleg pris (dvs at du ikkje byttar inn noko) er på 3000 for Premium. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 huff, leit det der, men du har jo wii'en da OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye... mvh - hmz 7494312[/snapback] Du får ganske mye for 360 spill generelt. Jeg har selv byttet GRAW, men husker ikke hva jeg fikk. Blir overrasket hvis du får mindre enn 500-600,- tilsammen, mao 250-300 pr tittel. 7498206[/snapback] Får du såpass mye for spillene? Syk forskjell mellom PS2 og 360 spill da... 7499187[/snapback] De har 100.000 brukte PS2 spill i butikken allerede... I motsetning til de 100 titlene til 360 som unektelig er litt mer populære... Tallene er selvsagt ikke reelle Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hva kreves av spillene du levere inn? Utenom at de er ripe fri osv? 7504422[/snapback] Ikke annet enn at de kan selges igjen. De må være komplette med manual og cover, ripefrie og de må som sagt kunne selges igjen. Prisen settes ut ifra hvor mange eks de har fra før og hvor mange som i snitt selges, og selvsat hvor nye de er. Som regel får man 1/3 av det de selger det for. (Gjelder kun current-gen, for next-gen får man ca 2/5) Mao får man ca 150,- for et spill de kan selge for 450,- Spill de selger for 199,- sier det seg da selv at man får lite for... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) 3500 for Premium inkludert spel er ein ganske vanleg pris. 7504000[/snapback] Den pakken jeg fikk for 2000 kostet egentlig 3399(tror jeg, mulig det var 3499) Og da fikk du med 360 premium, 1 spill og en ekstra trådløst kontroll. Ganske bra tilbud egentlig. Jojo, men då bytta du inn PS2, vanleg pris (dvs at du ikkje byttar inn noko) er på 3000 for Premium. 7505557[/snapback] Joda, men tenkte på at du fikk med en ekstra kontroll også jeg da(det nevnte ikke Drunk In Public. Så man sparer jo et par hundre på EB Games tilbudet uansett. Spill de selger for 199,- sier det seg da selv at man får lite for... Litt merkelig egentlig. Det var to spill jeg fikk 150kr for og begge var spill jeg hadde kjøpt billig på obs for 199,- Endret 15. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Dro til EbGames i Ski igår og prøvde meg. Tok med meg PS2 + 4 spill. Burnout 3, Tekken 4, Gran Turismo 4 og Street Fighter. Street fighter fikk dem ikke inn i systemet engang. Kr 0,-. Tekken 4 var det altfor mange av, Kr 0,-. Burnout 3 hadde ikke manual, Kr 0,-. Så det ble ikke noe tilbuds pakke på meg. Isteden for det, leverte jeg inn PS2 + Gran Turismo 4, verdt 500kr (!). Så da kjøpte meg premium pakka for kr 3400, med en eksra håndkontroll og ett ekstra spill i tillegg.. Dagen ble plutselig mye dyrere.. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Spill de selger for 199,- sier det seg da selv at man får lite for... Litt merkelig egentlig. Det var to spill jeg fikk 150kr for og begge var spill jeg hadde kjøpt billig på obs for 199,- Ja du skal ikke se bort i fra at sånne ting lønner seg. Vet ikke hvor mye du får for PGR, men det koster 199,- på Elkjøp, og det er fullt mulig at man får mer enn det i innbytte på EB... Kjøpte 4 spill til 50,- stk på Playx i fjor høst, som jeg senere byttet på EB. Fikk nok til ett nytt xbox spill. (til ca 549,-) Mao fikk jeg et nytt spill til 200,- ish Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja det gjelder om å finne litt nye og gode spill, men som ikke er så kjente. Ultimate Spiderman var vel et av de som ga meg mest, men som var et av de jeg hadde kjøpt billigst Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dro til EbGames i Ski igår og prøvde meg.Tok med meg PS2 + 4 spill. Burnout 3, Tekken 4, Gran Turismo 4 og Street Fighter. Street fighter fikk dem ikke inn i systemet engang. Kr 0,-. Tekken 4 var det altfor mange av, Kr 0,-. Burnout 3 hadde ikke manual, Kr 0,-. Så det ble ikke noe tilbuds pakke på meg. Isteden for det, leverte jeg inn PS2 + Gran Turismo 4, verdt 500kr (!). Så da kjøpte meg premium pakka for kr 3400, med en eksra håndkontroll og ett ekstra spill i tillegg.. Dagen ble plutselig mye dyrere.. 7506429[/snapback] That is the EB Trick Man får forhåpninger om at man kan bytte inn 4 spill og 1 konsoll for ny Xbox 360 eller 4 spill for DS Lite. I realiteten får du ikke dette tilbudet. Da må du i tilfelle kjøpe 4 helt nye spill først for så å bytte inn eller komme med 20 "gamle" spill. Jeg kjønner at EB må tjene penger, men annonsene er villedende. Teksten I annonsen: "Visse spill kan være ekskludert" bør byttes ut med "De fleste spill er ekskludert". Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Dro til EbGames i Ski igår og prøvde meg.Tok med meg PS2 + 4 spill. Burnout 3, Tekken 4, Gran Turismo 4 og Street Fighter. Street fighter fikk dem ikke inn i systemet engang. Kr 0,-. Tekken 4 var det altfor mange av, Kr 0,-. Burnout 3 hadde ikke manual, Kr 0,-. Så det ble ikke noe tilbuds pakke på meg. Isteden for det, leverte jeg inn PS2 + Gran Turismo 4, verdt 500kr (!). Så da kjøpte meg premium pakka for kr 3400, med en eksra håndkontroll og ett ekstra spill i tillegg.. Dagen ble plutselig mye dyrere.. 7506429[/snapback] That is the EB Trick Man får forhåpninger om at man kan bytte inn 4 spill og 1 konsoll for ny Xbox 360 eller 4 spill for DS Lite. I realiteten får du ikke dette tilbudet. Da må du i tilfelle kjøpe 4 helt nye spill først for så å bytte inn eller komme med 20 "gamle" spill. Jeg kjønner at EB må tjene penger, men annonsene er villedende. Teksten I annonsen: "Visse spill kan være ekskludert" bør byttes ut med "De fleste spill er ekskludert". 7508056[/snapback] Hahaha, ja Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 syntes de var kjempesnille jeg, stakk på ebgames på strømmen med Xbox og 12 gamle spill( blood wake, fusion frenzy, oddworld osv ) og disse var fulle av riper. Etter litt nøling fra kassamannen sa han at han kunne ta alle sammen, så fikk jeg premium-pakka for 1550. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er vel litt off-topic... men om man har et xbox360-spill som ikke har vært åpna (dvs. den tapen som sitter på kanten er der enda osv), mye kan man få for det? Hehe, fikk et spill her om dagen jeg ikke har interesse av å prøve engang:P Og vil skaffe meg et annet... så ja... vil levere det, og få avslag! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg benyttet meg av dette tilbudet i forrige uke. Kjørte ned til EBGames på byporten med en Xbox konsoll, 1 håndkontroll, og følgende spill: GTA:SA, NFSU1+2, Amped2, Halo1+2, Black, Max Payne 1+2 og Burnout 3. Hadde snakket med en av de på telefonen tidligere på dagen og regnet med at noen av spillene jeg hadde kom til å fungere sammen med dette tilbudet. Men nei da, eneste som var "salgbart" for dem var Black og Burnout 3. Resten av spillene hadde ingen betydning. Så da foreslo jeg å kjøpe 2 bruktspill i tillegg av dem Fant et par spill til 70 kr elns, og fikk til slutt hele Premium pakka til 1599. Fikk jo en dritbra pris, men EBGames skaper mye trøbbel for seg selv med dette tilbudet. Ble jo ganske så kaotisk når selgeren måtte stresse med å finne ut hvilke spill som var salgbare for dem, og slå inn riktig pris for spillene o.l. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er vel litt off-topic... men om man har et xbox360-spill som ikke har vært åpna (dvs. den tapen som sitter på kanten er der enda osv), mye kan man få for det? Hehe, fikk et spill her om dagen jeg ikke har interesse av å prøve engang:P Og vil skaffe meg et annet... så ja... vil levere det, og få avslag! 7525825[/snapback] Mellom 250-350 er det nærliggende å tro du får... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Pokkern at jeg bor så langt nord at jeg ikke har noen EBGames-butikker i nærheten. Hadde glatt gitt dem min PS2 med noen nyere spill, og så kjøpt en brukt PS2 fra en kompis igjen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Dette er det dummeste jeg har opplevd. Bare for og ta prinsipp saken først. Du skal gi fra deg en PL2 eller Xbox. Xboxen veit jeg ikke hva koster nå i butikken men Pl2 Slim får du iallefall for 1000kr ca de fleste steder. Ringte i går og forhørte meg, han ikke så hyggelige betjenten sa jeg kunne levere inn en PS2 (slim i mitt tilfelle) Å ta meg meg alle spillene jeg har sånn i tilfelle. 4 skal leveres inn står det på reklamen, hvis dem kan selge det videre. Greit det sa jeg, La på. Jeg likte ikke helt tanken på å levere alt inn med tanke på at jeg har lagt ut ganske så mye penger for disse spillene opp etter årene.. Kommer innom EBgames Strømmen i dag, Pl2 Slim i orginal eske med manualler kontroller ledninger osv. Så og si ubrukt! Legger den på disken, godkjenner alle 10 spillene jeg har. Ser ned på skjermen sin og sier. `Oi da, dette ligger på grenseland du..` Hmm!? For og gjøre saken kort, jeg fikk ikke byttet den inn. En PS2 som koster ca 1000kr i butikken + 10spill var ikke nok for dems sultne mager. Ikke nok med det, på nettsiden dems reklamerer dem for at de selger xbox360 premium til 1599 mot den bytte saken. I butikken stod det 1799. Jeg ble rett og slett forbanna for han jeg snakke med i går ga meg forhåpninger, å fikk det til og virke som dette går uansett. Siste han sa var faktisk, ta med alle spillene dine så slipper du og gå bomtur.. Nei dem har skuffa meg en gang før, å nå enda en gang. Hele butikkkjeden er amatøraktig og gir meg luftsmerter i magen. Jeg hadde ganske mye varer som er verdt en god sum med meg. Men så skal de kreve mer. God Jul og God Natt til EBgames Strømmen, takk for en strålende kundebehandling rett før høytiden vår Endret 22. desember 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er det dummeste jeg har opplevd. Bare for og ta prinsipp saken først. Du skal gi fra deg en PL2 eller Xbox. Xboxen veit jeg ikke hva koster nå i butikken men Pl2 Slim får du iallefall for 1000kr ca de fleste steder. Ringte i går og forhørte meg, han ikke så hyggelige betjenten sa jeg kunne levere inn en PS2 (slim i mitt tilfelle) Å ta meg meg alle spillene jeg har sånn i tilfelle. 4 skal leveres inn står det på reklamen, hvis dem kan selge det videre. Greit det sa jeg, La på. Jeg likte ikke helt tanken på å levere alt inn med tanke på at jeg har lagt ut ganske så mye penger for disse spillene opp etter årene.. Kommer innom EBgames Strømmen i dag, Pl2 Slim i orginal eske med manualler kontroller ledninger osv. Så og si ubrukt! Legger den på disken, godkjenner alle 10 spillene jeg har. Ser ned på skjermen sin og sier. `Oi da, dette ligger på grenseland du..` Hmm!? For og gjøre saken kort, jeg fikk ikke byttet den inn. En PS2 som koster ca 1000kr i butikken + 10spill var ikke nok for dems sultne mager. Ikke nok med det, på nettsiden dems reklamerer dem for at de selger xbox360 premium til 1599 mot den bytte saken. I butikken stod det 1799. Jeg ble rett og slett forbanna for han jeg snakke med i går ga meg forhåpninger, å fikk det til og virke som dette går uansett. Siste han sa var faktisk, ta med alle spillene dine så slipper du og gå bomtur.. Nei dem har skuffa meg en gang før, å nå enda en gang. Hele butikkkjeden er amatøraktig og gir meg luftsmerter i magen. Jeg hadde ganske mye varer som er verdt en god sum med meg. Men så skal de kreve mer. God Jul og God Natt til EBgames Strømmen, takk for en strålende kundebehandling rett før høytiden vår 7555998[/snapback] Ja betjeningen på EB har en del å lære... Men "desverre" har de en del gode "tilbud"... Men når det er sagt så er de nødt til å kunne få solgt spillene igjen også. Vet jo ikke hvordan spill du prøvde å bytte, men jeg tror tanken bak tilbudet er å få de som fortsatt spiller PS2 og xbox aktivt, og mao har en del "nye" spill til å bytte inn... Hadde det uansett kun stått på service og pris hadde ikke EB levd lenge... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Sant det du sier. Noen av spillene var kansje litt gamle, men forsatt en del spill asom forsatt `massene` likervil jeg si. Men siden dem har disse tilbudene synes jeg at når jeg faktisk stod der i butikken men en PS2 Slim (nesten ubrukt) med orginal eske og kabler, kontrollen osv. Så kunne dem kansje vi meg avslag. Altså, dem selger jo PS2 for 1000kr de fleste steder, hadde dem gittmeg det ca i avslag hadde det hjelpet stort! Men han som jobbet klødde seg i hue å sa `Jeg veit ikke jeg`. min respekt for EBgames er så lav som den kan bli. Skal dem drive med byttehandel må dem være mer fleksible! Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hei. Hva tror dere jeg vil få for denne pakka... Vil tilbudet gjelde eller hvor mye tror dere jeg må betale imellom. Jeg har dette: PS2 Silver, spesialutgaven i sølv altså som ble utgitt for noe år siden. 2 silver kontroller, disse fulgte med. nettverksadapter standard minnekort (8mb?) Colin Mcrae Rally 04 SSX on tour SWAT Global Strike Team XIII Medal of Honor: Rising Sun Stuntman Fikk plutselig veldig lyst på 360 Ps. alle spillene skal være i god stand og manual følger med alle. Endret 28. desember 2006 av jorgenhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå