Gå til innhold

EBGames, bytt inn ps2, få billig xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen.

Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken.

Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det?

EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon :p

7482527[/snapback]

Tviler på at EBGames har lov til å selge en brukt PS2 til fullpris :S

7482999[/snapback]

Koster PS2 899,- ord. på EB?

Tok prisen ut av løse lufta, men tror ikke den er så langt unna. Mulig jeg dog bommet med 100-200,-... Uansett tror jeg de på papiret selger 360`n til 3400-3500,-

Lenke til kommentar
Hadde dei berre hatt ein butikk i bergen.

Xbox 360 Premium kostar 3000,- du kan bytte inn ein gammal PS2, få ein 360 Premium til 1599 og kjøpe ein ny PSTwo til tusenlappen og du er endå ikkje kome opp i det ein Premium kostar i butikken.

Ser ikkje heilt poenget med dette tilbodet, kva får EBGames ut av det?

EBGames får solgt en 360, selger PS2 brukt til 899,- og spillene til ca 249,- noe som gir de en fortjeneste på ca 1900,- pluss da 1599,- som 360 koster, og de sitter igjen med ca 3500,- som er en relativt dyr 360 i disse dager. Mao skjønner jeg godt at EB gjør et. Ser nesten ut som en vinn vinn situasjon :p

7482527[/snapback]

Tviler på at EBGames har lov til å selge en brukt PS2 til fullpris :S

7482999[/snapback]

Koster PS2 899,- ord. på EB?

Tok prisen ut av løse lufta, men tror ikke den er så langt unna. Mulig jeg dog bommet med 100-200,-... Uansett tror jeg de på papiret selger 360`n til 3400-3500,-

7483144[/snapback]

Vel ikke nøyaktig det, men... På Elkjøp koster en PS2 rundt 1000kr. Jaja. Spiller ingen rolle egentlig ;)

Lenke til kommentar

De er jo litt kresne på spilla da. Gamle spill som er billige nå gir ikke det samme tilbudet som 4 nyere (mer "verdifulle") spill. I Porsgrunn hadde til tilsvarende tilbud med xbox.

(Mulig noen allerede har sagt det samme som meg her, men jeg gadd ikke lese alle innleggene:))

Lenke til kommentar

huff, leit det der, men du har jo wii'en da ;)

OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye...

mvh

- hmz

Lenke til kommentar

Update; byttet inn PS2'en og alle spillene(ca 15) og fikk XBOX360, extra wireless controller og COD3 til 2000,- å det er jo egentlig et røverkjøp ;) Det er et avslag på ca 1800 så må si meg veldig fornøyd med det. Med tanke på at jeg ikke har rørt PS2'en på over et år nå.

*Edit, leste på kvitteringen nå og jeg fikk faktisk bare 1krone for tekken tag :p Hadde han sagt i fra om det hadde jeg heller beholdt det :hrm: Men jaja, jeg trenger det jo ikke.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

OT; Noen som vet sånn ca hva EB-games vil gi for G.R.A.W. og Saints Row til Xbox 360? Ripefrie spill. Vet det er vanskelig for dere å bare "se for seg spilla", men om noen andre har byttet inn X360 spill, hva fikk du/dere for hver enkelt? Vurderer å bare bytte inn begge spilla, dersom jeg ikke spiller de så veldig mye...

mvh

- hmz

7494312[/snapback]

Du får ganske mye for 360 spill generelt. Jeg har selv byttet GRAW, men husker ikke hva jeg fikk. Blir overrasket hvis du får mindre enn 500-600,- tilsammen, mao 250-300 pr tittel.

Lenke til kommentar

mvh

- hmz

7494312[/snapback]

Du får ganske mye for 360 spill generelt. Jeg har selv byttet GRAW, men husker ikke hva jeg fikk. Blir overrasket hvis du får mindre enn 500-600,- tilsammen, mao 250-300 pr tittel.

7498206[/snapback]

Får du såpass mye for spillene?

Syk forskjell mellom PS2 og 360 spill da...

Lenke til kommentar

Jeg byttet inn den gamle Xbox'en og 10 spill jeg.

Da fikk jeg 360 Premium til 1100kr, dette var i Januar engang når den fortsatt kostet litt mer og var litt vanskeligere å få tak i!

Kan også nevne at jeg var på EBGames i går på Strømmen Storsenter, og da solgte de 360+1 valgfritt spill til 3500kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...