Gå til innhold

"Garanterte" Wii forhåndsbestillinger ikke levert


Anbefalte innlegg

Finnes det NOEN noen positive erfaringer med Spaceworld når det gjelder service eller pris? Og er ikke disse to de viktigste kriteriene når man skal velge hvor man handler varer? Jeg skjønner til dags dato ikke hvordan SW kan overleve i dagens marked. Er det kun fordi de har eksistert siden tidlige datadager?

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article423427.ece

 

Ikke bare her folk har problemer med Spaceworld med andre ord. Ser ut til at avisa er interessert i ytterligere svindelhistorier hvis noen skulle ha noe å bidra med...

Endret av krislarsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt av noen luringer de er på SW i kr.sand.

Men etter å ha lest gjennom "forumet" på FV virket det mer som et lokalt kr.sand problem. Det er også mitt inntrykk.

 

Mine erfaringer med SW er så langt gode. Anbefaler de gjerne for venner og kjente.

7505722[/snapback]

Japp - altså, SW er jo kun franchisebutikker, altså kan det variere fra butikk til butikk hvordan servicen er - og hva fokuset er.

Lenke til kommentar

stadig ingen konsoll - ble vel også garantert en konsoll før jul minst 3 ganger. Tror spaceworld har en annen formening om hva "garantere" betyr enn det jeg har.

 

 

Har dog gitt opp nå og ser etter konsoller andre steder mens jeg er på ventelisten til spaceworld.

 

Tror dog det er siste gang jeg kjøper noe der noensinne. Makan til svindel.

Lenke til kommentar
Finnes det NOEN noen positive erfaringer med Spaceworld når det gjelder service eller pris? Og er ikke disse to de viktigste kriteriene når man skal velge hvor man handler varer? Jeg skjønner til dags dato ikke hvordan SW kan overleve i dagens marked. Er det kun fordi de har eksistert siden tidlige datadager?

http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article423427.ece

 

Ikke bare her folk har problemer med Spaceworld med andre ord. Ser ut til at avisa er interessert i ytterligere svindelhistorier hvis noen skulle ha noe å bidra med...

7502343[/snapback]

 

Ha ha! Spaceworld sier at Wii sports ikke fulgte med i pakkene... Bullshit! Alle andre fikk det med! Dette grenser til svindel :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...