Gå til innhold

Rayman til Wii skuffer stort!


siDDis

Anbefalte innlegg

Eg hadde nettopp med meg min Wii på studentkroa. Den blei tatt godt i mot heilt til me skrudde på Rayman. Det går jo ikkje ann å spele to stykker samtidig. Det var ein så gedigen skuffelse for oss alle. Å sitte å vente på at ein anna blir ferdig var utroleg kjedeleg. Er Ubisoft/utviklerane bak Rayman så talentlause at dei ikkje kunne leggja til splitscreen?

 

For dykk som lurer på å kjøpe Rayman så vil eg bare advare at spelet ikkje har splitscreen og blir betydeleg kjedelegare enn blant anna Wii Sports. Og ein må faktisk spele alle minigames igjennom single playeren før du får velgja dei i multiplayer.

 

Ufatteleg dårleg designa. Det blir ein god stund før eg kjøper eit tredjeparts spel til Wii. Utviklerane trenger absolutt å få meir erfaring i korleis å lage multiplayer spel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke enig, syntes dette spillet var utrolig artig. Men alle har vel hver sin mening, rart du ikke hadde sett at det ikke var splitscreen i reviews, de nevnte det ganske bra i Gametrailers reviewen hvertfall.

 

Jeg og lillebroren til dama storkoste oss med dette spillet da dama syntes rabbid'ne var alt for søte til å kaste rundt på.

 

Forresten, sjekk ut http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=15533 <- Hvem elsker ikke de hvite klumpene med morro der?!

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

siDDIs, du har en grusomt dårlig attitude generellt over.

Selv synes jeg Rayman er ganske festelig, det å se folk forsøke å løpe i dette spillet er faen meg knallmorro.

 

Dersom man er mange som vil spille, er vel ikke konsoll tingen, det er trossalt ingenting som heter partykonsoll/spill - det er vorspiel med fire mennesker-spill/konsoll.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på?

Er det bare sånne "minigames"?

Eller er det den vanlige Rayman plattform-stilen der også?

7479950[/snapback]

 

 

Minigames,

 

og ja, ser ut som det er 4player spill og, jeg har ikke kommet så langt i historie mode enda (klarer ikke den forbanna superman greia! ) så har ikke fått unlocket det.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Eg ute for å sverte Wii? Den synes eg var drøy. Du har vell ikkje fått med deg korleis eg skryter over Zelda eller Wii Sports.

Rayman er kjipt i forhald til andre minigames baserte spel som feks Mario Party. Synes det rett og slett ikkje var verdt pengane for Wii versjonen. Sånn som Rayman er bygd opp nå så er det som å spela Mario Party aleina.

Lenke til kommentar
Det går jo ikkje ann å spele to stykker samtidig. Det var ein så gedigen skuffelse for oss alle. Å sitte å vente på at ein anna blir ferdig var utroleg kjedeleg

 

Dette var fra opprinnelig post. Tenkte bare jeg skulle hjelpe mannen istedet for å hoppe på ham fordi han ikke synes alle Wii-spill er himmelske... :)

 

Edit: noen hadde visst allerede foreslått det for ham. Jeg beklager gjentagelsen.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Eg ute for å sverte Wii? Den synes eg var drøy. Du har vell ikkje fått med deg korleis eg skryter over Zelda eller Wii Sports.

Rayman er kjipt i forhald til andre minigames baserte spel som feks Mario Party. Synes det rett og slett ikkje var verdt pengane for Wii versjonen. Sånn som Rayman er bygd opp nå så er det som å spela Mario Party aleina.

7480019[/snapback]

 

Var kanskje litt drøy, men allikevel er det en misvisende tittel....

 

Marioparty alene er jo ikke mye å skryte av... har hatt lyst på RRR, men ble litt usikker nå gitt

Lenke til kommentar
Eg hadde nettopp med meg min Wii på studentkroa. Den blei tatt godt i mot heilt til me skrudde på Rayman. Det går jo ikkje ann å spele to stykker samtidig. Det var ein så gedigen skuffelse for oss alle. Å sitte å vente på at ein anna blir ferdig var utroleg kjedeleg. Er Ubisoft/utviklerane bak Rayman så talentlause at dei ikkje kunne leggja til splitscreen?

 

For dykk som lurer på å kjøpe Rayman så vil eg bare advare at spelet ikkje har splitscreen og blir betydeleg kjedelegare enn blant anna Wii Sports. Og ein må faktisk spele alle minigames igjennom single playeren før du får velgja dei i multiplayer.

 

Ufatteleg dårleg designa. Det blir ein god stund før eg kjøper eit tredjeparts spel til Wii. Utviklerane trenger absolutt å få meir erfaring i korleis å lage multiplayer spel.

7477898[/snapback]

Ehhmmm... Mange av spillene er opp til 4-player. Jeg tror dere greide å overse noe.

 

Har personlig spillt 2-player splittscreen i det. Dansespillet er genialt når sitter to ved siden av hverandre og groover.

 

EDIT: Og så vidt jeg vet så åpner man spillene ved å spille de nok i multiplayer. Man må åpne de separat for single og multiplayer

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...