hernil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) ok, her kommer det! har hatt thunderbird portable en stund nå, har masse meldinger, feeds osv. men nå har jeg tenkt til å bruke vanlig thunderbird. det jeg lurer på er hvordan kan jeg få alle de meldingene osv. inn i "nye" thunderbird? tenker det er noe med profiler og sånn, men er ikke helt sikker. er det noen som veit hva jeg skal gjøre? edit: glemte å skrive at jeg vil ha med "opplæringa" til junk controllen, hvis det har noe å si. Endret 11. desember 2006 av hernil Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 er det ikke mulig å exportere profiler(eller hva det heter)? Meiner det, men det er en stund sia jeg brukte TB. Sempron Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 en start: http://kb.mozillazine.org/Migrating_settin...o_a_new_profile (du kan også prøve å kopiere hele profilen fra portable over i nyinstallert Thunderbird (1.508 eller 2beta1 f.eks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå