Alucard90 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har nå fått meg ny maskin Norton Internet security 2006 følgte med og mange programm innen det,men programmet fungerer ikke,det skal absulutt registrers på nettet,har dermed prøvd å trykke på Webreg,men det står bare at jeg ikke har internett når jeg har det. Noen som vet råd om hvordan jeg skal klare å fikse problemet? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 avinstaller og legg inn avg fra grisoft Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Tempezzzt: Har avinstallert,men prøver meg heller på Avast 4 da,siden jeg har gode erfaringer med det og har blitt anbefalt det før jeg fikk Norton Takk for svar Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg håper ikke du ble anbefalt av de som solgte deg PC`en om å installere Avast. Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Wil: Nei,fikk anbefalt det av tidligere post på forumet Er det noe gale med Avast da? Endret 11. desember 2006 av Alucard90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå