Christian86 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Fant ut at skandiabanken har begynt med BSU. Siden det meste av mine finansielle midler er der, så vil jeg flytte fra DNB til Skandiabanken. lar det seg gjøre? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 det burde ikke være noe problem. 7478971[/snapback] en kjapp telefon til Skandiabanken bekreftet også dette, så venter bare til nettbanken er åpen igjen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du må nok smøre deg med tolmodighet. Ifølge en jeg pratet med som jobber i skandiabanken var innføringen av BSU i systemene deres grunnen til "krasjet". Blir visst lansert igjen ved en senere anledning. Synd ikke yabank har BSU ennå, begynner å friste å flytte over dit fra skandia siden de snart får bilde på visa-kort og har endel bedre rente. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Oversikt over BSU-renter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå