Laserbeam Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg lurte på om det fins noen bra gratis (lovlig) antivirus programmer, jeg har sjekket på AVG antivirus men det er bare nøyaktig den samme installasjons filen som man laster ned hver gang. Jeg spør om dette fordi jeg allerede har Panda Antivirus installert på en datamaskin fra før av, og er det lovlig å ha samme antivirusen men samme brukernavn (slik at den er regestrert to ganger) på samme maskin? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 såvidt jeg vet skal Avast være gratis Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 og etter 60 dager må jeg betale? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 og etter 60 dager må jeg betale? 7478024[/snapback] Nei, Avast Home Edition er gratis, og du kan brukte det i 60 dager uten å registrere, og så registrerer du deg og får 1år før du må registrere på nytt Og btw...Jeg vil anbefale Avast på det sterkeste Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Og btw...Jeg vil anbefale Avast på det sterkeste 7478040[/snapback] jeg har hørt veldsig mye positivt om det programmet.. så anbefaler det jeg også Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 AVG Anti-virus er jo også ett alternativ. Link for nedlasting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå