I.A.G. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 I.A.G.: Sett fra siden; mener du da på høyre og venstre side av åpningen? 8447028[/snapback] Ja. På innsiden av samme vegg som døra er på. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) den viftestyringa er bare sån. har noe med hvor mye viftene trekker av amper. Endret 22. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
DarkAvatar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nydelig kabinett, dette er så bra som det går an å få det. Genialt med de nylonstrømpene. Lykke til videre Goscinny! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Sweet, men skal PSU'en lakkeres? Endret 23. april 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Liten oppdatering om kabinettføtter og innkjøp hos Biltema. Den er som vanlig her. Hva syns dere om disse føttene? Goscinny Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Ikke alle bildene fungerte Men det første var i orden og syntes det var ganske stilig Endret 23. april 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Alle fire virker her hos meg ... Opplever dere andre det samme? Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Stilig. Men som jeg sa så må du passe på "fjortiz-faktoren" slik at du ikke har leds over alt. Jeg ville heller hatt svarte føtter og så 2 blå neon rør langs kabinettet på hver sin side. Skjult under kabinettet da Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Ja, det kan bli for mye. Derfor skal jeg også ha en bryter til dem. Dersom det ikke blir pent, kan jeg jo demontere dem og lakkere/bytte ut ... Angående lys under: Har bare planlagt ett rør under. Blir det for lite? Kan jo bare montere en til seinere, da. Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Holder med 1 ja, men tror ikke det blir så pent hvis du har både et rør under og leds i beina Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Nå er andre og nest siste oppdatering om kabinettføttene her Hva syns dere? Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Stilig Åsså et bilbatteri som strømforsyning. - Det var ikke like stilig Men syntes det hele ser veldig bra ut jeg. Med fine små detaljer her og der Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Usannsynlig strøkent da! Petter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Føttende ble bra de Er de laget av glass? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er ganske sikker på at det er glass. Hvis ikke er det en veldig hard plastikk. Beklager at det er lenge siden forrige oppdatering, men jeg har jobbet fordiom. Dekslene til 5,25" er ferdige (om jeg ikke må ta den ene på nytt, da). Selve racket er også lakkert. Lyset under (det med sound control) er montert, og det samme med HK-platen (som også har fått seg et strøk lakk). Ellers kommer det nok en update om ny hardware til prosjektet. Kjøpte brukt HK, CPU, PSU og RAM av Pessimisten her på forumet. Kjøpte skjermkort på PCutstyr på tirsdag, men det er fortsatt stuck i Sarpsborg av alle steder Skal i bursdag i kveld. Dersom det ikke blir altforseint, kommer det update i kveld, hvis ikke antar jeg det kommer i morgen. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Arbeidsloggen har nådd side nummer to, og det betyr at en ny update er her Bare en oppdatering om ny hardware, men jeg tror det kommer en update i morgen som inneholder jobbing. Har iallfall stoff til det, så om tiden strekker til, blir det update Goscinny Endret 6. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nydelig arbeid med selve kassa Goscinny, fantastisk bra finish på det panelet på toppen der Føttene hadde jeg utelatt dog... gamle te-lys holdere Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Telys-holderne ble sinnsykt kule til kabinettføtter! tuXP-G, du må ikke bry deg om hva de er laget av, bare hvordan det ser ut.. Anyways, dette kabinettet er virkelig noe for seg selv, finishen på lakken er bare nydelig! Jeg og en kompis misunner oss grønne hver gang vi ser det. Gleder meg til flere updates! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sweet, men skal PSU'en lakkeres? 8449633[/snapback] Håper på svar på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå