Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det kan bli for mye. Derfor skal jeg også ha en bryter til dem. Dersom det ikke blir pent, kan jeg jo demontere dem og lakkere/bytte ut ...

Angående lys under: Har bare planlagt ett rør under. Blir det for lite? Kan jo bare montere en til seinere, da.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Stilig :D

Åsså et bilbatteri som strømforsyning. - Det var ikke like stilig :p

Men syntes det hele ser veldig bra ut jeg. Med fine små detaljer her og der :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det er glass. Hvis ikke er det en veldig hard plastikk.

Beklager at det er lenge siden forrige oppdatering, men jeg har jobbet fordiom.

Dekslene til 5,25" er ferdige (om jeg ikke må ta den ene på nytt, da). Selve racket er også lakkert. Lyset under (det med sound control) er montert, og det samme med HK-platen (som også har fått seg et strøk lakk).

Ellers kommer det nok en update om ny hardware til prosjektet. Kjøpte brukt HK, CPU, PSU og RAM av Pessimisten her på forumet. Kjøpte skjermkort på PCutstyr på tirsdag, men det er fortsatt stuck i Sarpsborg av alle steder :no:

Skal i bursdag i kveld. Dersom det ikke blir altforseint, kommer det update i kveld, hvis ikke antar jeg det kommer i morgen.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Arbeidsloggen har nådd side nummer to, og det betyr at en ny update er her

Bare en oppdatering om ny hardware, men jeg tror det kommer en update i morgen som inneholder jobbing. Har iallfall stoff til det, så om tiden strekker til, blir det update :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Telys-holderne ble sinnsykt kule til kabinettføtter! tuXP-G, du må ikke bry deg om hva de er laget av, bare hvordan det ser ut.. :):p

Anyways, dette kabinettet er virkelig noe for seg selv, finishen på lakken er bare nydelig! Jeg og en kompis misunner oss grønne hver gang vi ser det.

Gleder meg til flere updates!

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...