pessimisten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ser ut som du har en fan Goscinny Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Helt super finish du har fått...! Ser veldig stilig ut må jeg si. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette kabinettet blir jo kjempeflott! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Liten oppdatering! Her er en oppdatering om lodding av DVD-rom, o-ringer og sponsing! Mange takk! Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Meget pent resultat der Goscinny! Beundrer den finishen på lakken du har fått til, ser jo ikke at det er tre du har laget det av! Kan ikke si annet enn at dette var meget pent og meget bra utført! - Øyvind Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lakkeringen ble meget bra gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Huff, det er når jeg ser slikt som dette at jeg får virkelig lyst til å fortsette med trekassa mi bra jobba. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Takk for koselige kommentarer Blir ikke en oppdatering på litt nå, siden jeg har kjemiprøve mandag og teoritest om ikke alt for lenge. Link til prosjektet ditt, destroyy? Eller har det kanskje ikke arbeidslogg? Har et annet spørsmål. Planen var jo å bruke dette HK-brettet. Personlig synes jeg kanskje at det ikke er det fineste. En stor grunn til det, var at jeg måtte kappe i det for å få plass til 120 mm vifta. Som dere ser på bildet vil det jo da bli en åpning når jeg monterer den, om du skjønner? Til høyre for IO-shieldet og delvis over de ledige portene. Enten må jeg leve med det, ellers får jeg montere en trelist og male den litt. Eventuelt må jeg kjøpe Lian-Li fra Microplex, men det er litt dyrt. 245 kroner om jeg husker rett, og da må jeg fremdeles kutte i det ... Hullet skal ikke gjøre noe. Det er jo laget etter en standard ... Hva tror dere? ENDRET: Kan ta et bilde i morgen med hvordan det vil se ut i kabinettet. Goscinny Endret 14. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er vel helt greit å bruke den. Du kan jo bare tette de hullene. Da sparer du også de pengene for et evt. nytt hkbrett. mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det vil jo ikke bli så værst hvis du lakkerer det svart, og evt. settet på en list e.l. som dekker kantene. Kan også bli penere på kantene der du har kappet hvis du filer og pusser dem litt glatte. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nice prosjekt her!! Men er du fra ændal Goscinny?? Så at du handla noe på stoa skjønner du . Mvh snagga Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg er fra Grimstad. Hører du er fra Ændal? Kommer nok en arbeidsløs update senere i dag. Nå blir det mer tid til arbeid. Stor nemlig på teorien ENDRET: HJELP! Goscinny Endret 19. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Nice prosjekt her!!Men er du fra ændal Goscinny?? Så at du handla noe på stoa skjønner du . Mvh snagga 8422267[/snapback] Hvordan gjettet du? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Oppdatering ute nå! Sponsing fra datakjeden, montering av vifter med filter og litt montering av div. stæsj, Du finner den her. Goscinny Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette oser av kvalitet Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Den kledde virkelig de viftene! Nydelig! Angående katodene tror jeg at jeg ville hatt dem på hver sin side av døra. Hvis du har en under vil den vel fort bli synlig ovenfra... Edit: Under døra altså. Under kabinettet blir nok bra. Endret 22. april 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takk, Kezoom og Pessimisten! I.A.G.: Sett fra siden; mener du da på høyre og venstre side av åpningen? Håper det lyset under blir bra synlig. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå