-Chris- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 sinsykt nice kabinett ass stå på videre.. gleder meg til å se flere opdateringer. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Utrolig tøft kabinett må jeg si. Imponerende Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Må lodde på knapp til DVD-rommens åpne- og lukkemekanisme. Noen med peiling på hvor det skal loddes? Isåfall, se egen tråd her. Håper noen veit det! Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Først, hvilken DVD-rom har du? Det kan være stor forskjell på de forskjellige DVD-rom, du kan se hva jeg har gjort Her Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Godt å se at du, i motsetning til meg, ikke har ligget på latsiden i påsken! Er det like sølvfarget som på de siste bildene, eller ser det svartere ut i virkeligheten? Og hvordan vil fargen bli inni? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 I påsken har jeg da ligget på latsiden, iallfall på kabinettsiden (dersom en ser bort ifra helgen). JObbet de tre første fridagene og dro til Brokke onsdag. Kom tilbake i går og har fått malt innvendig. Det er ikke like sølvfarget, nei. I mine øyne er det mer sort enn i kameraets objektiv. Innvendig har jeg malt med sort emaljelakk. Resultatet der ble ikke topp, men dugende. I dag har jeg smått begynt å montere (alt jeg egentlig har gjort er å borre åtte hull, men har planlagt litt også). I morgen fortsetter jeg med monteringen. Da skal jeg også opp til en bekjent for å lodde på DVD-rommen (loddebolten vår er altfor stor og kraftig til slikt bruk). Har også merket at der jeg freste inn til viftene foran er det litt i trangeste laget (de andre hullene er helt fine). Skal derfor utvide de littegrann. Dette er kun på innsiden, og ingenting vil bli annerledes på utsiden. Har også kontaktet Petteram og bestilt o-rigner av ham, men jeg tror ikke han kommmer på jobb før i overimorgen på grunn av påsken. Goscinny Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Heisann, har vært litt inaktiv i det siste og har gått glipp av denne... Mata arbeid! Veldig fint resultat du har fått med lakken synes jeg, stå på videre med det flotte arbeidet Petter Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takk. Dog mener jeg selv at bildet kanskje er litt misvisende. Det er ikke heeelt strøkent, det er enkelte steder en så vidt kan se pluggene (iallfall jeg som har sitti med nesa oppi lakken ). Har smått begynt å montere litt, kommer kanskje en update i kveld Goscinny Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Takk. Dog mener jeg selv at bildet kanskje er litt misvisende. Det er ikke heeelt strøkent, det er enkelte steder en så vidt kan se pluggene (iallfall jeg som har sitti med nesa oppi lakken ). Har smått begynt å montere litt, kommer kanskje en update i kveld Goscinny 8344100[/snapback] Hehe, er alltid sånn..bra med update.. Jeg holder på å gjøre meg ferdig med mitt prosjekt, men ingen update.. hehe Petter Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Oppdatering ute nå! Den omhandler blant annet litt forsiktig montering av diverse ting Du finner den her. ENDRET: Her er en liten "promo" for morgendagen: Holder også på å lese til teoriprøven til billappen, så jeg har litt redusert tid. Goscinny Endret 9. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Good luck med teoriprøven da =) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nå har jeg testet ut litt med nylonstrømpe som viftefilter. Nå trenger jeg dog litt hjelp med estestikken og har tatt noen bilder. Her ser dere viftefilter montert foran viften øverst foran. Den ble ikke akkurat helt sort, noe jeg synes ikke er så bra. Når det kommer en vifte bak der, blir det vel litt annerledes uansett, da blått lys fra led-ene er kommer ut. Skal sjekke hvordan det blir. Det jeg egentlig lurer på med denne posten, er om jeg skal kjøpe viftegrill å ha foran viftene. Da slipper jeg å ødelegge viftene dersom jeg kommer borti med en tå, eller mister en penn nedi. Dessuten blir det kanskje penere? På bildet har jeg lagt en grill til en 80 mm vifte inni hullet i håp om at det skulle illustrere litt for dere. Når det gjelder hvilken grill jeg skal velge, er det egentlig bare to alternativer (vil ikke ha neonviftegrill). De to Microplex da har til 120 mm er og Bzerk-en koster 59 kroner og den andre 24. Jeg veit ikke hvilken som jeg synes er penest heller. SKulle ønske de hadde like godt utvalg i 120 mm griller som i 80 mm. Der er det mange litt kule Si din mening! Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg syns ikke noe særlig om viftegrillen. Da ville jeg heller brukt noe nylonsstrømpe-ish som er litt kjukkere og mørkere, evnt ha grillen på innsia så den ikke synes. Forslag til materiale: 1) metall/står netting, sånn med små huller som man ser på høytalere i bil osv. 2) Sånn stoff som man har til å dekke hele høytalere. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 jeg syns ikke noe særlig om viftegrillen. Da ville jeg heller brukt noe nylonsstrømpe-ish som er litt kjukkere og mørkere, evnt ha grillen på innsia så den ikke synes. Forslag til materiale: 1) metall/står netting, sånn med små huller som man ser på høytalere i bil osv. 2) Sånn stoff som man har til å dekke hele høytalere. 8349654[/snapback] Har tenkt på det også, serru. Har litt netting hjemme og slik ser den ut: Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette begynner virkelig å bli nydelig nå! Jeg synes nå det er tøffest uten grill, men ser jo den praktiske funksjonen også. Det kommer jo litt an på hvor du har tenkt å ha PC-en også, hvis den står foran føttene dine under skrivebordet, er det jo et større behov enn hvis du har tenkt å ha den f.eks. på bordet. Er jo heller ikke like viktig på viftene i fronten, ettersom man ikke mister ting nedi på samme måte som på toppen. Den Bzerk-grillen har jo begrenset effekt på grunn av de store hullene, så hvis det er av praktiske hensyn, ville jeg nok tatt den andre, selv om den er litt mer kjedelig. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Syntes også at grill 2 er finere, og har du noe fra bzerk i pcen? Og som sagt begrenser den flow minst Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 du kan jo ta den netting du har der og lakkere den svart... den er vel sterk nok den? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Syntes også at grill 2 er finere, og har du noe fra bzerk i pcen? Og som sagt begrenser den flow minst 8349861[/snapback] Jeg holder også en knapp på nummer to. Og nei, jeg har ikke noe fra bzerk i PC-en, så det blir litt rart, liksom. du kan jo ta den netting du har der og lakkere den svart... den er vel sterk nok den? 8349899[/snapback] Det kan jeg. Mener du jeg skal ha den foran eller bak filteret? Den blir sterk nok om jeg fester den godt nok, ja. Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tenkte mer å bruke den som filter, men hvis den ikke skjuler nok vill ejeg nok att den bak nylonsstrømpene Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Altså - Heilt seriøst: Dette er det flottaste kabinettet eg nokon gang har sett! Tøft, spesielt med den skrå toppen i front. Flott, nydelig lakkering og gjort skikkeleg arbeid. Og til slutt, reint, ikkje noko unødvendig her, knappane og viftestyringen er gjort skikkeleg. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå