Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Masse bra håndtverk og et heftig prosjekt må jeg si. Ser du ikke forskjel på skruer og spikre? 8196798[/snapback] Huh Har jeg skrevet spiker noe sted? Har iallfall ikke brukt en eneste spiker på kassa. ENDRET: Har vist skrevet spiker til den posen med skruer. Kan dere tilgi meg? Goscinny Endret 20. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) LITEN UPDATE OM INNKJØP AV LAKK! Yes! I dag har jeg vært på Bilutstyr og kjøpt inn litt. Kanskje ikke den mest interessante updaten, kanskje, men. ENDRET: Kanskje smart å legge ved en link? Her er posten! Goscinny Endret 24. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Veldig fan av workloggen din. Har veldig lyst til å gjøre noe av det samme:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 gleder meg til å se det totale resultatet av dette kabinettet jeg tror det kommer til å bli stilig. som Hody sier; "har veldig lyst å gjøre det samme". spørsmålet er om jeg gidder =/ Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jau, er litt spent jeg også. Kassa ser jo ikke akkurat veldig pen ut nå med masse sparkelflekker og slikt. I går pusset jeg ført litt med P500 på det groveste, før jeg gikk over alt med P800. Dessverre var det ikke perfekt over alt, så jeg måtte sparkle litt til. Skal pusse det bort senere i dag, og så blir det kanskje grunning i dag :O *spent* Har innredet vaskerommet nede til lakkeringsrom (har hengt opp plastikk og slikt på gulv og vekk), så alt er klart til kveldens dyst. Dersom alt går etter planen, kommer det update i dag eller i morgen. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Update ute om sparkling, pussing og grunning! Linken finner du her. Begynner å likne på et kabinett nå Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hakki det ble fint nå! hvilken farge skal det ha? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det blir bare bedre og bedre Keep up the good work Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takk. Du er trofast som ingen, Pessimisten Har lakkert nå og skal ha på klarlakk i kveld, tror jeg. Syns det ser rimelig bra ut, særlig toppen Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Yay! NÅ ER KABINETTET ENDELIG LAKKERT Se selv hvordan det ble her. Post gjerne kommentarer Goscinny Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den ser utrolig bra ut etter du malte den Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Oijoij, ikke værst! Fin finish på lakken og, dette kommer til å bli fint Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dette var rålekkert! Gleder meg til å se det med vifter og HW. Helt urolig deilig, meget behagelig å se på. DRITDIGG KABINETT! Stå på Goscinny! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Veldig fint resultat på lakken ja Har nok pussa i noen timer kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Flott Arbeid! Mmmmmeget bra Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ekstremt pent... hvis jeg er heldig får jeg se det ferdige resultatet IRL Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) SHMØDD ! Dette ble jo driiitlækkert. Skal på TG elller ? ~Diddern Edit: Eneste som mangler er en skikkelig PSU Endret 1. april 2007 av Diddern Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Setter pris på det! jonas_blomster: Ja, har blitt litt pussing Diddern: Ikke noe TG på meg, nei. Den PSU-en er ikke den jeg bruker nå. Den er fra en gammel PC jeg fikk på skolen. Dog er ikke den jeg skal bruke stort bedre - en 300 W Qtec :s Det er hva jeg har brukt de siste årene og må leve med en stund til, antar jeg. Fikk malt kabinettet innvendig i dag med slik emaljemaling. Update kommer vel i morgen, eller noe slikt Igjen, takk for tilbakemeldingene! Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå