Goscinny Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Update! Her er dagens arbeid, og litt av gårsdagens. Goscinny Endret 4. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 tøfft! hvordan fester du diodene, lysene altså? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Blir bra det her. Kabinettet begynner virkelig å ta form nå, mangler bare litt innmat Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) tøfft!hvordan fester du diodene, lysene altså? 8073382[/snapback] Jeg følger deg ikke helt nå. Hva slags lys er det du mener? De kalde katodene, eller hva? Goscinny Endret 4. mars 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 de lysene i front som vi ser blinker når pc en tenker Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Er ikke sikker på om jeg skal ha dem i front eller på et litt mindre synlig sted. For å feste dem, er det jo bare å bore hull i riktig størrelse og så kanskje slenge inn litt lim om nødvendig. Jeg har faktisk et spørsmål til dere angående nettopp dette. Jeg vurderer å bytte ut de ledsa som er standard i kabinettet med leds kjøpt på biltema. De på biltema krever 12 volt - noen som veit spenningen og slikt på de standard ledsa? Vil det virke å bytte ut med dem fra biltema? Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 haha moro kjøpte dioder fra biltema til mitt prosjekt jeg, så må høre hva folk sier her nå ja Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ser du endelig har fått skrudd den sammen Blir bra det her! Stå på! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Yes, det stemmer. Det kommer en update i arbeidsloggen så fort jeg får skrevet den, men ikke forvent noe før helgen. Nå kan jeg se frem til mange dager med pussing og sparkling ... Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 UPDATE! Uptaten finner du her, og omhandler sammenskruing av kassa Gosicnny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 en ting som er stygt (imine øyne) er det at du bruker slik spon plater, kryssfiner har vært mye finere skal du gjøre noe med sponet eler ? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Kan du da fortelle meg, Skylinepower, hva som blir forskjellen etter at kassen har blitt lakkert? Da kan en ikke se forskjell om det har vært spon, hobbyplate eller kryssfiner under. Hvilket spon? Det som ligger på garasjegulvet under saga og arbeidsbenken, mener du? Du kan få det for en cola om du henter det Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 haha mente spon platene, hva slaks farge skal du male det i? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Skal ikke males, men lakkes (det er det det heter, aight?) med lakk fra Biltema - ialflall mest sannsynlig. Har et lite håp om noe annet, men det vil jeg ikke røpe for mye om enda . Hvilken farge? Hmm. Har tenkt meg svart på utsiden, iallfall. Passer bra til blåfargen som viftene og lcd-skjermen har. Et lite spørsmål, skylinepower: Trodde du at jeg ikke skulle behandle det på en eller annen måte? Da hadde jeg ikke valgt spon, nei. Da hadde det blitt hobbyplate eller kaanskje kryssfiner. Beiset hoppyplank hadde vært pent. Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Begynner å ta form nå, ja! Jeg hadde også det samme problemet som deg med at skruene gikk gjennom der det var tynn kant. Jeg løste det ved å bruke kortere skruer. Edit: Oooh, innlegg nr. 666, jo! Endret 19. mars 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 meg som sitter i vognen foran deg på det bildet ditt fra Hovden ^^ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) meg som sitter i vognen foran deg på det bildet ditt fra Hovden ^^ 8193487[/snapback] :!: EDIT: Blir bra kasse Goscinny Endret 20. mars 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde også det samme problemet som deg med at skruene gikk gjennom der det var tynn kant. Jeg løste det ved å bruke kortere skruer. Edit: Oooh, innlegg nr. 666, jo! 8191957[/snapback] Brukte kortere skruer noen steder, men jeg hadde jo boret opp hull i plata som skulle passe til de innkjøpte skruene, og da fant jeg ikke altfor mange som passet. Derfor ble noen uten skruer. Det går nok greit. Gratulerer med 666 innlegg. *sette på Iron Maiden - Number of the beast* meg som sitter i vognen foran deg på det bildet ditt fra Hovden ^^ 8193487[/snapback] ER du seriøs? Er det deg? :O Isåfall er det ganske stilig! Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Masse bra håndtverk og et heftig prosjekt må jeg si. Ser du ikke forskjel på skruer og spikre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå