Goscinny Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Ah, takk for det. Fikset linken nå Hva tror dere om bred, sort stripe som går over fronten og toppen, og bakplaten, og ellers gult, kanskje med noe skrift på motsatt side av åpningen hvor pleksien er? Goscinny Lenke til kommentar
daim Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hm. hva med Hvit stripe? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Tror jeg ville hatt svart med gul stripe i stedet for omvendt, blir kanskje litt "slitsomt" med knall gult kabinett... Men det kommer også veldig an på hva slags gulfarge det er snakk om, da. Er spent på hva du synes om viftestyringen, vurderer den selv. Endret 17. januar 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Tror jeg ville hatt svart med gul stripe i stedet for omvendt, blir kanskje litt "slitsomt" med knall gult kabinett... Men det kommer også veldig an på hva slags gulfarge det er snakk om, da. 7743313[/snapback] Jeg har også tenkt på at det kan bli litt vel mye med så mye gult. Dersom du lurer på hvilken gulfarge det blir, så blir det den gulfargen de måtte ha på Biltema. Det svarte og gule er Kill Bill-inspirert. Klarer noen å finne utbedringslakken på Biltema? FInner det verken på nettsidene eller i katalogen Er spent på hva du synes om viftestyringen, vurderer den selv. 7743313[/snapback] Ledsa er litt skarpe, men jeg kan pusse litt, slik at de lyser litt dårligere (tipsfra DJ_oivind). Ellers er MIST-viftene så stille at det er vanskelig å høre forskjell på høy og lav fart Kan se det litt på bl¨åfargen, da. Goscinny Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 For guds skyld ikke sett den viftestyreren rett i en brønn i dataen. Trefarge+Noe annet= Modifiser den inn i Fronten.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Huh? Jeg er ikke heeeelt med nå, Kezoom. For det første skal ikke trefargen bevares. Ville sett litt dumt ut med både hobbyplank og sponplate Kabinettet skal lakkes i en eller annen farge, og plexiglasset som er foran viftestyringen skal få en lik farge som resten av fronten. DEssuten skal den ikke inn i en brønn, men inn i en spesialtipasset plass på den skrå platen du kan se noen steder Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Badmintonturnering i Sandefjord i helga, så det kommer ingen oppdateringer. Klør i fingrene til å komme videre, men det får vente Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ser bra ut dette her... blir bare bedre og bedre:D Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 UPDATE! I dag var det viftestyringen som fikk gjennomgå! Link til updaten. Setter veldig stor pris på kommentarer! Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den viftestyringa ble jo aldeles nydelig! Kanskje jeg en gang tar meg den frihet å stjele litt inspirasjon fra deg... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takk <3 Ikke noe problem at vi låner litt idéer fra hverandre. Det er da litt med poenget med disse arbeidsloggene. Hatt det fint i Tyskland, IAG? KOmmer det update snart? Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk <3 Ikke noe problem at vi låner litt idéer fra hverandre. Det er da litt med poenget med disse arbeidsloggene. Hatt det fint i Tyskland, IAG? KOmmer det update snart? Goscinny 7824297[/snapback] Tysklandsturen var super, men det ble dessverre ikke noe hardware-shopping... Kikka bare litt rundt i noen butikker. Var jo moro det også. Noe som var snodig, var at de knapt hadde hørt om SATA-strømkabel til modulære PSU-er da jeg spurte i en relativt "proff" hardware-/casemod-sjappe... Håper på en update snart, men fikk ikke gjort noe i helgen, dessverre... Kommer vel kanskje mot slutten av uka eller til neste helg. Jaja, hvis vi skal prate mer om meg og mitt prosjekt, får vi vel ta det i tilhørende tråd. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Mini-Update! Updaten finner du ikke her, men her. Denne gangen var det brytere til start, CD-rom, REset og en ekstra en til senere bruk Mangler en bryter, men den skal jeg snart få kjøpt :=) Gosicnny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Så bra ut det der Kunne du prøvd og tatt noen bedre bilder av knappene? Endret 1. februar 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Selve knappen, altså? Antar du vurderer de samme til ditt prosjekt Kan prøve å få tatt noen i nærbilder av bare knappene i morgen. Synes de er veldig lekre. =) Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ble veldig bra med de knappene, ja! Regner med at to av dem er reset og power, men hva er den tredje til? Og skal du ha enda en i det fjerde hullet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 En til reset, en til power, en til CD-rom (stealthet) og en til CD-rom nummer to (dersom den en gang kommer. Det fjerde hullet som ikke har bryter i seg nå skal det også være bryter. Planla egentlig tre først, men bestemte meg for fire til slitt. Den vil inntil videre bare stå tom. Kjipt å gå tom for knapper etter hvert, liksom. Som sagt kommer det noen flere bilder av bare bryterne, etter ønske fra Mr. Anki. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei! Det har vært lenge siden forrige update. Det er fordi jeg har hatt mye å gjøre ellers, og fordi jeg vil ha 5,25"-racken mest mulig ferdig før jeg lager en oppdatering om den. DEssuten måtte jeg gjøre store deler av arbeidet på nytt, takk være en dummhet fra min side. Men nå håper jeg å bli ferdig i dag, og det er få dager igjen til vinterferien (skal til Hovden første halvdel, da). Etter Hovden blir det nok bedre med oppdataringer. Håper det kommer i kveld. Ellers kan jeg også røpe planer om en delvis modulær strømforsyning ENDRET 26.02.2007: Routeren tok kvelden før jeg dro til Hovden hvor jeg er nå og blir til onsdag. Updaten med racken kommer tidligst onsdag. Nå er det jo også vinterferie, så jeg håper å få gjort litt GOscinny Endret 25. februar 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Yay! Endelig update! Forsinket på grunn av streikende router, ferietur til Hovden, samt at store deler av det måtte gjøres på nytt på grunn av en idiotisk feil begått av meg. Her er iallfall updaten I morgen kommer det kanskje mer. Den som venter får kanskje vite. Goscinny Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blir bra kabinett, skal se etter update senere i kveld. Ringenes Herre på senga (fantastisk bok som det ikke skader å lese flere ganger). Deretter søvn før langrennsstafetten i morgen Har slitt ut 3 bøker.. Husker MAO ikke hvor mange ganger jeg har lest den... Men man får med seg flere detaljer for hver gang... Og ja..stafetten gikk greit... beskjedent rykk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå