Goscinny Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Er "anreknapp" det samme som angreknapp? Isåfall skal det være mulig å få av selv om det er limt med sikaflex. Malingen vil nok løsne, da Best å teste om det ser bra ut får en limer, ja. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hei! Det blir ingen update i kveld, selv om jeg har gjort bittegrann. Tok den siste finpussen på plexiplaten, så nå passer den greit til hullet. Skulle også legge på den sorte filmen på glasset, men det ble ikke helt vellykket, så jeg får prøve igjen i morgen. Har to meter eller noe slikt igjen av rullen, så det burde greie seg. Vurderer også å ha to lag med denne filmen for å få den skikkelig mørk. Jeg får se hvordan det blir med ett lag først, da Kanskje en liten update i morgen, men da må jeg jo legge meg tidlig også. Skole på mandag :/ Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Liten update ute nå. Legg gjerne igjen en kommentar om du gidder å se updaten Goscinny Endret 20. august 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nice pc! Fikk lyst til å lage et karbinett selv! Nice update btw og Gleder meg til det endelige resultatet!! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Moro med LCD-skjermen. Brukte du program som fulgte med eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Enig med I.A.G. Tøft Og så lurer jeg på samme spm. som han også da Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Følger ikke noe program med, men microplex anbefaler LCDsmartie. Goscinny Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ser veldig bra ut! Til å være et trekabinett så ser det veldig bra ut! Er ikke mye igjen nå? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Følger ikke noe program med, men microplex anbefaler LCDsmartie. Goscinny 9327603[/snapback] Herlig kabinett! Og det LCD-panelet og LCDsmartie så gøy ut! Men hvordan velger du hav som skal vises? Viser den RSS i 10 sek, så hardiskplass i 10 sek, så Winamp osv? Eller har du en (fysisk) knapp for å skifte "modus"? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Trekk den røde CPU(?) strømkabelen UNDER skjermkortet. Det skal gå an å smyge den under der, og det ser mye finere ut Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Mads-b: :O Går det an å ta den under skjermkortet? Da skal jeg virkelig gjøre det! DEn er btw ikke til PSU, men til en firepins kontakt for ekstra strøm til HK (mulig det går til PSU after all, da ). Überadri: Jeg programerer hver enkelt skjerm. Det er veldig enkelt, og det er en god del der fra før av som en kan bruke. For hver enkelt side velger jeg hvor lenge den skal stå der. Dessuten kan jeg også velge overgangen. Dersom winamp rullerte hele tiden, ville det jo vært litt dumt når jeg ikke spiller musikk. Derfor er det en egen innstilling som gjør at den bare kommer når winamp er aktiv. Dessuten kan en enable/disable sider en vil vise, eller midlertidig ikke vil vise, slik at en slipper å programmere det på nytt hver gang. Det er ingen knapper på skjermen, men en kan bytte side før tiden har gått ut ved et trykk i LCDsmartie Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Mads-b: :O Går det an å ta den under skjermkortet? Da skal jeg virkelig gjøre det! DEn er btw ikke til PSU, men til en firepins kontakt for ekstra strøm til HK (mulig det går til PSU after all, da ). 9349942[/snapback] CPU, mener du vel. De fleste strømkabler går vel til (evt. fra) PSU... Endret 24. august 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hehe, mener CPU ja Litt lett å bland Skal prøve å få tak i plexi til å dekke over de tomme viftehullene med. Goscinny Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Må bare si at det kabinettet så nydelig ut Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette var jo rett og slett herlich! Utrolig pen finish! Når jeg så bildet på førsteposten og senere fant ut at det var tre! w00t?!?! Du skal ikke ha viftegriller?? Blanke fine krom-griller? som står i stil med blanke knapper og brytere? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Goscinny, du får min stemme på den konkuransen hvis du deltar! Synes du har en fin logg, systematisk. Du har også fått det fint med pussing, lakkering og det! You get my point Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Takk for kommentarene, alle sammen Hadde vært kos å fått stemmene deres, men kan vel ikke forvente allverdens når Stewie er med i konkurransen Glassene jeg har bestilt som skal dekke til viftehullene i toppen er ferdig knekt, men jeg må få hentet dem først, noe som ikke er så helt enkelt. De er nemlig i bilen til sønnen til en kamerat av pappa Goscinny Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Herlig kabinett. Treverket gir sterkt inntrykk av solid kvalitet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hei! Nå som konkurransen er i gang, tenkte jeg at det var greit å ha noen litt oppdaterte bilder. Ellers må du stemme på det kabinettet du syns er best her. Bildene ser litt hakkete ut noen steder. Det er på grunn av komprimeringen som imageshack gjorde ... Litt rotete enda, men det kan fikses på Som dere ser på bildene, kan lyset innvendig (bortsett fra vifter) og lyset i kabinettbeina skrus av og på. Til vanlig har jeg den skrudd av. Litt mindre juletreeffekt på den måten ... Stem på din favoritt her. Goscinny Endret 6. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå