Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Det blir ingen update i kveld, selv om jeg har gjort bittegrann. Tok den siste finpussen på plexiplaten, så nå passer den greit til hullet. Skulle også legge på den sorte filmen på glasset, men det ble ikke helt vellykket, så jeg får prøve igjen i morgen. Har to meter eller noe slikt igjen av rullen, så det burde greie seg. Vurderer også å ha to lag med denne filmen for å få den skikkelig mørk. Jeg får se hvordan det blir med ett lag først, da :) Kanskje en liten update i morgen, men da må jeg jo legge meg tidlig også. Skole på mandag :/

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Følger ikke noe program med, men microplex anbefaler LCDsmartie. :)

Goscinny ;)

9327603[/snapback]

Herlig kabinett! :dribble:

Og det LCD-panelet og LCDsmartie så gøy ut! Men hvordan velger du hav som skal vises? Viser den RSS i 10 sek, så hardiskplass i 10 sek, så Winamp osv? Eller har du en (fysisk) knapp for å skifte "modus"?

Lenke til kommentar

Mads-b: :O Går det an å ta den under skjermkortet? Da skal jeg virkelig gjøre det! DEn er btw ikke til PSU, men til en firepins kontakt for ekstra strøm til HK (mulig det går til PSU after all, da :p).

Überadri: Jeg programerer hver enkelt skjerm. Det er veldig enkelt, og det er en god del der fra før av som en kan bruke. For hver enkelt side velger jeg hvor lenge den skal stå der. Dessuten kan jeg også velge overgangen. Dersom winamp rullerte hele tiden, ville det jo vært litt dumt når jeg ikke spiller musikk. Derfor er det en egen innstilling som gjør at den bare kommer når winamp er aktiv. Dessuten kan en enable/disable sider en vil vise, eller midlertidig ikke vil vise, slik at en slipper å programmere det på nytt hver gang. Det er ingen knapper på skjermen, men en kan bytte side før tiden har gått ut ved et trykk i LCDsmartie :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Mads-b: :O Går det an å ta den under skjermkortet? Da skal jeg virkelig gjøre det! DEn er btw ikke til PSU, men til en firepins kontakt for ekstra strøm til HK (mulig det går til PSU after all, da :p).

9349942[/snapback]

CPU, mener du vel. :tease:

De fleste strømkabler går vel til (evt. fra) PSU... :roll:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk for kommentarene, alle sammen :) Hadde vært kos å fått stemmene deres, men kan vel ikke forvente allverdens når Stewie er med i konkurransen :p

Glassene jeg har bestilt som skal dekke til viftehullene i toppen er ferdig knekt, men jeg må få hentet dem først, noe som ikke er så helt enkelt. De er nemlig i bilen til sønnen til en kamerat av pappa :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

Nå som konkurransen er i gang, tenkte jeg at det var greit å ha noen litt oppdaterte bilder. Ellers må du stemme på det kabinettet du syns er best her. :) Bildene ser litt hakkete ut noen steder. Det er på grunn av komprimeringen som imageshack gjorde ...

img1590vw2.jpg

img1592qa2.jpg

img1597sg3.jpg

Litt rotete enda, men det kan fikses på :)

img1598vk6.jpg

Som dere ser på bildene, kan lyset innvendig (bortsett fra vifter) og lyset i kabinettbeina skrus av og på. Til vanlig har jeg den skrudd av. Litt mindre juletreeffekt på den måten ... :p

Stem på din favoritt her.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...