Hellemyr Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ossen har du festa plexien? Limt den på? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Å lime på plexien ville ikke vært noe særlig smart Ønsker ikke å forsegle hele kassen heller. Planen er å bruke to bittesmå skruer til å holde den på plass (den sitter nesten av seg selv uansett). Da kan jeg også skru ut disse hvis jeg må inn i kabinettet. Har vurdert hengsler, men det vil ikke bli noe særlig pent i forhold til to skruer, og dessuten vil det være upraktisk når jeg skal inn i kassen for å bytte ut deler, osv. Goscinny Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Kan du ikke prøve å bruke thumbscrews til å feste plexien med? Det hadde blitt tøft :!: EspN Endret 16. juli 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tenkte på det, men de er så store. Vil har de minste og mest diskre skruene jeg kan få tak i. På en annen side er det veldig greit med thumbscrews - du kan jo skru dem av med tommlene dine, faktisk AT: Litt vel stort mellomrom mellom tekst og signatur, kanskje? Goscinny Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser veldig bra ut så langt Eneste jeg kan si noe på er kanten rundt plexien, har du tenkt å ha en list rundt eller noe? Ser ikke så bra ut på dette bildet.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hehe, dersom resultatet hadde blitt slik, ville det ikke blitt noe pent, nei. Men som sagt er beskyttelsesfolien fortsatt på (den blir slik når du pusser ned noen millimetere . Dersom du ikke veit hva den folien er, er det et tynt lag med, i dette tilfellet, gjennomsiktig blå plastik. Denne er der for å beskytte blata når den skal kuttes osv. Det er også den som er så ripete. Etterhvert når jeg blir ferdig med plata, skal jeg legge inn bilder uten denne folien. Da blir kanten helt fin Om Biltema får inn sotningsfilmen sin snart, skal den på. Goscinny Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tenkte på det, men de er så store. Vil har de minste og mest diskre skruene jeg kan få tak i. På en annen side er det veldig greit med thumbscrews - du kan jo skru dem av med tommlene dine, faktisk AT: Litt vel stort mellomrom mellom tekst og signatur, kanskje? Goscinny 9083697[/snapback] Sjønner. Men det hadde vært mere praktisk me thumbscrews som du sier jah kansje litt;) EspN Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ahh... trodde det var plexien som hadde blitt slik etter kutting eller noe Om det bare er folien er det ingen fare.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ahh... trodde det var plexien som hadde blitt slik etter kutting eller noe Om det bare er folien er det ingen fare.. 9086345[/snapback] Yes Blir nok igjen litt venting til neste update, men da vil dere nok få se den uten beskyttelsesfolien, og kanskje et ryddigere kabinett. Goscinny Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Dette blir ett utrolig bra kabinett, veldig bra gjennomført prosjekt Ser veldig bra ut med det plexi glasset Snikaz Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Nydelig kabinett! Trodde det øverste bildet du har på workloggen var fabrikklagd, at det var det du skulle modde. Men den gang ei. Utrolig bra! Mvh Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 har du mere jobb igjen eller? siden du ikke svarte på PM så spør jeg her ofensielt Kan jeg få "stjele" den ideen din med stearin lys som føtter? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Heisann. Jeg har mer jobb igjen, ja Rydding i kablene, litt lys, finpuss på pleksiplata og litt slikt. På sikt vil jeg nok justere/lage nytt rack til harddisk og optiske drev. Dessuten hadde det vært knallfett med vannkjøling. Tror jeg skulle få grei plass til en trippel radiator Jada, du kan bruke stearinlyssaken som fot du og Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Gratiss med kabinettet på førstesiden Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Haha, artig! ^^ Synd de ikke linket til prosjektet mitt, men til arbeidslogg-forumet Får kanskje prøve å bli ferdig med det snart, da. Har blitt lovet en artikkel på HW, men det er først når jeg er ferdig med prosjektet ... Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hva mangler av jobb da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Tja. En del rydding, plexiplata, litt lys osv. Først og fremst plexi. Vurderer å prøve meg på noe gravering også. Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ser veldig frem til det, kabinettet dit er noe av det bedere jeg har sett her inne. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Så flott at noen følger litt med, da Kom nettopp hjem fra Biltema, og de har ENDELIG fått inn den sorte filmen til plexiglasset mitt Håper å gjøre litt i morgen, men jeg kan ikke love noe. Goscinny Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hvordan festet du føttene? limte de ? edit: ser du limte de ingen anre "knapp" da Får lime jeg også da Endret 17. august 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå