Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å lime på plexien ville ikke vært noe særlig smart :p Ønsker ikke å forsegle hele kassen heller. Planen er å bruke to bittesmå skruer til å holde den på plass (den sitter nesten av seg selv uansett). Da kan jeg også skru ut disse hvis jeg må inn i kabinettet. Har vurdert hengsler, men det vil ikke bli noe særlig pent i forhold til to skruer, og dessuten vil det være upraktisk når jeg skal inn i kassen for å bytte ut deler, osv.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på det, men de er så store. Vil har de minste og mest diskre skruene jeg kan få tak i. På en annen side er det veldig greit med thumbscrews - du kan jo skru dem av med tommlene dine, faktisk :p

AT: Litt vel stort mellomrom mellom tekst og signatur, kanskje? :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Hehe, dersom resultatet hadde blitt slik, ville det ikke blitt noe pent, nei. Men som sagt er beskyttelsesfolien fortsatt på (den blir slik når du pusser ned noen millimetere . Dersom du ikke veit hva den folien er, er det et tynt lag med, i dette tilfellet, gjennomsiktig blå plastik. Denne er der for å beskytte blata når den skal kuttes osv. Det er også den som er så ripete. Etterhvert når jeg blir ferdig med plata, skal jeg legge inn bilder uten denne folien. Da blir kanten helt fin :) Om Biltema får inn sotningsfilmen sin snart, skal den på. :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på det, men de er så store. Vil har de minste og mest diskre skruene jeg kan få tak i. På en annen side er det veldig greit med thumbscrews - du kan jo skru dem av med tommlene dine, faktisk :p

AT: Litt vel stort mellomrom mellom tekst og signatur, kanskje? :p

Goscinny ;)

9083697[/snapback]

Sjønner. Men det hadde vært mere praktisk me thumbscrews som du sier :)

jah kansje litt;)

EspN

Lenke til kommentar
Ahh... trodde det var plexien som hadde blitt slik etter kutting eller noe :)

Om det bare er folien er det ingen fare..

9086345[/snapback]

Yes :p Blir nok igjen litt venting til neste update, men da vil dere nok få se den uten beskyttelsesfolien, og kanskje et ryddigere kabinett.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann. Jeg har mer jobb igjen, ja :p Rydding i kablene, litt lys, finpuss på pleksiplata og litt slikt. På sikt vil jeg nok justere/lage nytt rack til harddisk og optiske drev. Dessuten hadde det vært knallfett med vannkjøling. Tror jeg skulle få grei plass til en trippel radiator :p

Jada, du kan bruke stearinlyssaken som fot du og :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...