Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!

Anbefalte innlegg

Altså. Nå har jeg fått ny PSU, så jeg veit ikke om jeg skal gjøre det eller ikke. Kan legge ut et bilde av den, og så kan dere si hva dere synes ...?

*løpe og ta bilde*

img7230nj2.jpg

Syns dere jeg skal lakkere den? Er det nødvendig?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se så fin en strømforsyning :love:

8558659[/snapback]

:p

Har et spørsmål: Jeg har dette juletreet (ta det med ro, skal ikke bruke røret) fra PSdata. Det jeg lurer på er om jeg kan ta sound controlleren og derved også inverteren å bruke på de to rørene jeg fikk i spons? Opererer disse på lik spenning, eller varierer det? Vil helst ikke ta noen store sjanser ...

ENDRET: Ja, jeg vet jeg lovte en update i dag, men nå har endelig posten fått fingern ut og fått skjermkortet mitt sendt videre fra Sarpsborg etter at det har ligget der i mange dager. Derfor er jeg 99 % sikker på at det kommer i morgen :O Og da måtte jeg jo klargjøre PC-en litt for formatering og slikt. Dessuten måtte jeg spille litt fotball med "gjengen" på løkka. :p

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Kabinettet vert sjåande vanvittig fint ut! :) Skulle ønska eg hadde dedikasjonen, tida og kunnskapen til å kunne lage noko slikt =) Uansett, stå på!

Og kraftig oppgradering du har fått på pc'n då, contra dei gamle komponentane :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Blir nok litt mer futt i sakene nå :)

Beklager at det drøyer med update. Det er lenge siden sist, selv om jeg har jobbet litt. Derfor har det ballet på seg og jeg veit ikke helt hvor jeg skal starte ... Dessuten hadde jeg fysikkprøve i dag og geoprøve i morgen. SKal prøve å få til en update snart :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Er trollbundet av fargen på kabinettet sammen med fargen på viftene , det er magisk..

*fant ingen smily som passet, men en mer eller mindre måpende smily*

DIGGER de to fargene satt sammen i et kabinett, blå farge på lys og svart på kabinettet, diggbart! Måten du har gjennomført det på gjør det bare enda bedre!

Hardware'n ordna seg og, fint at det får noe som gir litt mer balanse :)

Lenke til kommentar

Jo, takk. Det varmer veldig med slike kommentarer. Deres skyld at jeg har holdt på nedi kjelleren helt til elve når jeg egentlig burde tatt igjen tapt søvn fra de siste dager med prøver :p

Nå er det aller meste montert. Håper å begynne på monteringen av HW i morgen :O Det eneste som kan bli et stort problem er at jeg ikke er kar til å finne spacerene mellom HK og HK-brett. Hvis jeg ikke finner dem vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ... Får leite litt i morgen. Akkurat nå er jeg bare trøtt. :sleep:

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det eneste som kan bli et stort problem er at jeg ikke er kar til å finne spacerene mellom HK og HK-brett. Hvis jeg ikke finner dem vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ... Får leite litt i morgen. Akkurat nå er jeg bare trøtt. :sleep:

Goscinny ;)

8622560[/snapback]

Bruk muttere, det gjorde jeg.

Eller masse skiver.

;)

Lenke til kommentar

De lå i esken til drillen. :p Trodde ikke jeg hadde lagt dem der, det er jo liksom litt risky. Godt jeg fant dem, iallfall. Tror ikke det ville gått med muttere/spacere til dette HK-brettet. Det er nemlig en noe spesiell festemåte (trooor jeg).

Men siden jeg fant dem har jeg altså satt opp PC-en, og dette innlegget skriver jeg faktisk i Vista :D

Argh! Må få slått av den stavekontrollen. Den er virkelig irriterende.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Hvilke hull mener du? Dersom du mener de under, var det to forskjellige brytere; en på 12 mm og en på 19/20 mm.

ENDRET: Du mente de i front, ja. Der målte jeg med skyvelær og tegnet opp med passer. Om jeg husker riktig var det omtrent 20 mm, men det sjekker du med skyvelæret :) Deretter borret jeg hull på 10 mm (det største boret jeg hadde) og tok overfresen på resten :)

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...