Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Altså. Nå har jeg fått ny PSU, så jeg veit ikke om jeg skal gjøre det eller ikke. Kan legge ut et bilde av den, og så kan dere si hva dere synes ...? *løpe og ta bilde* Syns dere jeg skal lakkere den? Er det nødvendig? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes ikke det er nødvendig å lakke den der. Hva slags farge tenkte du evt. å lakke den i? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Så langt har jeg ikke kommet, men om det skulle bli noe lakkering, måtte det bli biltema-lakk eller den lakken kabinettet er lakkert i på utsiden (metallic-lakk fra Bilxtra/bilutstyr). Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Se så fin en strømforsyning Må bare si at nå har jeg sett kabinettet IRL, og det ser mye bedre ut enn på bildene. Stå på Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Se så fin en strømforsyning 8558659[/snapback] Har et spørsmål: Jeg har dette juletreet (ta det med ro, skal ikke bruke røret) fra PSdata. Det jeg lurer på er om jeg kan ta sound controlleren og derved også inverteren å bruke på de to rørene jeg fikk i spons? Opererer disse på lik spenning, eller varierer det? Vil helst ikke ta noen store sjanser ... ENDRET: Ja, jeg vet jeg lovte en update i dag, men nå har endelig posten fått fingern ut og fått skjermkortet mitt sendt videre fra Sarpsborg etter at det har ligget der i mange dager. Derfor er jeg 99 % sikker på at det kommer i morgen :O Og da måtte jeg jo klargjøre PC-en litt for formatering og slikt. Dessuten måtte jeg spille litt fotball med "gjengen" på løkka. Goscinny Endret 7. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kabinettet vert sjåande vanvittig fint ut! Skulle ønska eg hadde dedikasjonen, tida og kunnskapen til å kunne lage noko slikt =) Uansett, stå på! Og kraftig oppgradering du har fått på pc'n då, contra dei gamle komponentane Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Hehe, ja. Blir nok litt mer futt i sakene nå Beklager at det drøyer med update. Det er lenge siden sist, selv om jeg har jobbet litt. Derfor har det ballet på seg og jeg veit ikke helt hvor jeg skal starte ... Dessuten hadde jeg fysikkprøve i dag og geoprøve i morgen. SKal prøve å få til en update snart Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Er trollbundet av fargen på kabinettet sammen med fargen på viftene , det er magisk.. *fant ingen smily som passet, men en mer eller mindre måpende smily* DIGGER de to fargene satt sammen i et kabinett, blå farge på lys og svart på kabinettet, diggbart! Måten du har gjennomført det på gjør det bare enda bedre! Hardware'n ordna seg og, fint at det får noe som gir litt mer balanse Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Her er en av mine aller mest rotete oppdateringer i historien. Tror ikke det er så altfor lenge før dere hører fra meg igjen Goscinny Endret 15. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dette er jo bare så utroligt bra! Det desidert beste prosjektet man finner her i workloggene! Hvordan har/skal du feste hk plata til selve kabinettet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ser meget bra ut Hvorfor er du ikke fornøyd med racket? Syns det ser fint ut jeg. Gleder meg til neste oppdatering, på hva du skal gjøre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ser veldig bra ut Jeg fortjener spank for tidenes mest rotete update!8620402[/snapback] *Spank, Spank* Endret 15. mai 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Utrolig bra Gleder meg ubeskrivelig mye til å se det ferdige prosjektet, men det vet du jo siden jeg har mast på deg annahver dag Gøy å se at du får så mange positive tilbakemedlinger fra andre og Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Jo, takk. Det varmer veldig med slike kommentarer. Deres skyld at jeg har holdt på nedi kjelleren helt til elve når jeg egentlig burde tatt igjen tapt søvn fra de siste dager med prøver Nå er det aller meste montert. Håper å begynne på monteringen av HW i morgen :O Det eneste som kan bli et stort problem er at jeg ikke er kar til å finne spacerene mellom HK og HK-brett. Hvis jeg ikke finner dem vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ... Får leite litt i morgen. Akkurat nå er jeg bare trøtt. Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det eneste som kan bli et stort problem er at jeg ikke er kar til å finne spacerene mellom HK og HK-brett. Hvis jeg ikke finner dem vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ... Får leite litt i morgen. Akkurat nå er jeg bare trøtt. Goscinny 8622560[/snapback] Bruk muttere, det gjorde jeg. Eller masse skiver. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Biltema har de spacerene du tenger, bare søk på skruesett for pc-er. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 De lå i esken til drillen. Trodde ikke jeg hadde lagt dem der, det er jo liksom litt risky. Godt jeg fant dem, iallfall. Tror ikke det ville gått med muttere/spacere til dette HK-brettet. Det er nemlig en noe spesiell festemåte (trooor jeg). Men siden jeg fant dem har jeg altså satt opp PC-en, og dette innlegget skriver jeg faktisk i Vista Argh! Må få slått av den stavekontrollen. Den er virkelig irriterende. Goscinny Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei. Det prosjektet ble utrolig bra, morsom detalj med bena til kabinettet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva slags diameter har du brukt når du borret hull til knappene dine? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hmm. Hvilke hull mener du? Dersom du mener de under, var det to forskjellige brytere; en på 12 mm og en på 19/20 mm. ENDRET: Du mente de i front, ja. Der målte jeg med skyvelær og tegnet opp med passer. Om jeg husker riktig var det omtrent 20 mm, men det sjekker du med skyvelæret Deretter borret jeg hull på 10 mm (det største boret jeg hadde) og tok overfresen på resten Goscinny Endret 18. mai 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå