Lurifaksen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Kunne dere endret forumet slik at "Diskusjon.no" settes på slutten av <title> taggen i stedet for i begynnelsen? Er vel det som er standard? Hensikten er altså å gjøre tittel-teksten nyttig, i motsetning til hva skjermbildet under viser: Tittelen på innlegget du leser, eller "handlingen som utføres" bør stå først. Endret 11. desember 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dette er foreslått før, men det førte ingen steder, det var slik at de ville ha tittelen på siden oppe til siden som skinnet tilhørte. Ikke spør meg hvorfor. Jeg har prøvd å finne diskusjonen igjen, men fant den ikke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har prøvd å finne diskusjonen igjen, men fant den ikke. Denne du tenkte på? Godt forslag forresten. Endret 12. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tviler på at det vil føre fram. Google støtter vil bare vise 80 tegn i title taggen. Og jeg tror HW.no vil at folk som søker på Google skal se at det er diskusjon.no side. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Forslaget støttes 100%, jeg satt faktisk nettopp og irriterte meg over dette. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg irriterer meg ikke over det, men støtter forslaget. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg irriterer meg over det når jeg har mange faneark i opera, og jeg ikke kan se hvilken fane som er hvilken tråd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Støttes her, og. Tviler på at diskusjon.no har noe problemer med dårlig ranking på Google og lignende uansett... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 man kan scripte dette selv; greasemonkey/user javascript. er ikke store greiene. skal se om jeg gidder å gjøre det, ikke vær overasket om jeg ikke gidder... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Diskusjon.no har nå blitt flyttet til etter innholdet i Diskusjon.no temaet, og i IPB temaet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen sjanse for å få det samme gjort i Hardware.no-teamet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ...Dette vil med andre ord ikke bli gjort noe med i de andre skinnene fordi sidene ønsker den lille ubetydelige reklamen det gir? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hardware.no - Dynamisk? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Diskusjon.no har nå blitt flyttet til etter innholdet i Diskusjon.no temaet, og i IPB temaet. 7493957[/snapback] Bra! Men står fremdeles "Forum ->", det kunne med fordel også flyttes, eller fjernes Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lurifaksen: Det kunne det men det er en del av systemet som gjør at det kommer med, og for alle andre design er det fornuftig at det blir stående, derfor er det ikke gjort noe med enda. The Strategy-player: Det er ikke diskutert med de forskjellige instansene enda, og derfor heller ikke endret noe på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Lurifaksen: Det kunne det men det er en del av systemet som gjør at det kommer med, og for alle andre design er det fornuftig at det blir stående, derfor er det ikke gjort noe med enda. 7494067[/snapback] Hmm. I mitt forum er det slik: "[Emnetittel] - [nettstednavn] - [Forum]" - det er tydeligvis standard. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva med å erstatte Diskusjon.no med (Powered by Invision Power Board) Men bra det ble endret litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Fant et script på userscripts.org og modifiserte det slik at de av dere som har Greasemonkey (extension) kan fjerne hele "Hardware.no - Forum -> " fra title. (Forresten er title på svarsiden Hardware.no - Diskusjon.no -> Svarer i Fjerne "Diskusjon.no" fra <title>?, bøg?) diskusjon.user.js (du må gi den navnet selv, siden forumet ikke liker .js): Endret 16. desember 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg