Josh! Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Når jeg bruker Wiimoten på TV-skjermen så "hakker"/"lægger" den. Det vil si at bevegelsene ikke er helt jevne på "hånda" på skjermen. Og dersom jeg legger den på et bord, peker mot skjermen og vrir forsiktig til siden(e) så ser jeg hakkingen enda tydeligere. Noen andre som har et lignende problem? Endret 12. desember 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) dette hørtes surt ut har du prøvd og bytte batterier og stille på sensor-baren det funker kanskje Endret 11. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
tarjep Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei, hadde noe av det samme problemet selv. Men har ikke noe hakking lenger etter at jeg gikk inn på Settings ---> Sensorbar --> Sensitivity og stilte sensitiviteten helt til høyre. I tillegg burde du passe på at sensorbaren er mellom 1-3 m fra der du står, hvis du står lenger ifra, vil ikke sensoren i wiimoten klare å navigere seg så nøyaktig ut fra sensorbaren. Lykke til! Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Sjekk at sensoren er riktig innstillt (over/under TV'en) .. selv satte jeg sensitiviteten på det laveste. Ble ihvertfall lettere for meg å sikte, men det er vel en smakssak Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du sitter sikkert for langt fra TV'en. Det begynner iallefall å hakke for meg om jeg setter meg litt langt bak. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Har prøvd å sette meg både nærmere TV'n og lenger bort fra den, problemet er der fortsatt. Batteriene jeg bruker er de som fulgte med og de er fortsatt på "4 lys". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tråden bryter med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå