Gå til innhold

Nytt kabinett for vannkjølning.

Anbefalte innlegg

Hehe, ja.. Men jeg vet ikke hvordan det blir når du bestiller med bygging?

Ettersom jeg la ned en stor sum i bestillingen tør jeg ikke sette den sammen selv(har bare bygd en pc før, og det er en god stund siden).

Derfor bestilte jeg den med bygging. Tror du netshop vil flytte pumpen for en, eller?

Endret av speed91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo be dem bygge den samme med ett kort og sende med deg ett kort til.

Å sette på ett kort senere er ingen problem. Når alt står på plass med ledninger osv.

Du kan lett løsne på bumpa/vanntank mens det er i systemet og bare flytte det litt. Samt sette på det andre kortet etterpå.

Lenke til kommentar
BTW: Klokket CPU nå rett opp til 3,5ghz.

En E6600.

7759119[/snapback]

Så du bruker Kandalf med standard pumpe og radiator og får så mye bedre temperaturer?

Skal mase på databutikken her i neste uke om de kan bestille Kandalf men sette på den andre døre, den som har vifta på siden. Jeg trenger jo ikke to dører, dumt at de ikke setter den vifta som standard.

Lenke til kommentar
BTW: Klokket CPU nå rett opp til 3,5ghz.

En E6600.

7759119[/snapback]

Så du bruker Kandalf med standard pumpe og radiator og får så mye bedre temperaturer?

Skal mase på databutikken her i neste uke om de kan bestille Kandalf men sette på den andre døre, den som har vifta på siden. Jeg trenger jo ikke to dører, dumt at de ikke setter den vifta som standard.

7759452[/snapback]

Ja det er standard pumpe ( 500l/timen ).

Og standard radiator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...