Mollenpriz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det første bildet knipset jeg rett utenfor inngangsdøren min, stns det ble litt stilig så jeg poster det er. Dette bildet tok jeg på taket til en kompis, tok en svingom innom photoshop, kan poste originalen hvis ønskelig. KRITISER! Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syns treet i det første bildet skaper en utrolig fin effekt. Det står frem så tydelig med svært fine detaljer, og jeg syns nesten det burde vært et tre-bilde snarere enn et skybilde. Liker også svartfargen og hvor voldsomt treet dominerer bildet. Dog er det småirriterende med de to lyse prikkene nede til høyre. Fin babyblå himmel også, må jeg si. Det andre bildet ser veldig photoshoppet ut og blir i så måte unaturlig, uautentisk og irriterende. Syns forgrunnen her skaper veldig mye hurumheisk, altså - det tar mye oppmerksomhet vekk fra skyene. Tror det kunne blitt bedre om forgrunnen var borte eller beskjært vekk. Selve skyen er derimot veldig vakker, og så lenge du fjerner mye av rødfargen og en del andre effekter du har lagt på tror jeg det kan bli veldig bra. Bare sørg for å bevare mye av autensiteten og ikke overdriv fargene. Bra grunnlag du har skapt! Stå på! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Utrolige farger, ikke noe jeg ser hver dag. Kanskje litt uskarpt/Ut av fokus? Jeg syns du skal kutte bildet på bilde nr. 1 for mye svart ved nederste del. Marius Edit: Også noen støv flekker som lett kan klones bort i photoshop. Endret 11. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Beskjær det første mer i bunnen. Det andre bildet ga meg en litt rar følelse. Aner ikke hvorfor, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå