NightKeeper Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva heter sangen? Den sangen på den tribute filmen som ble postet altså. Sorry, hvis det er et domt spørsmål, men har ikke hørt den før... 7489114[/snapback] er ikke sikker på hva sangen heter jeg heller men.. Det høres jo ut som Phillip Anselmo sin stemme.. Noe de laget etter Dimebag døde eller noe kanskje ? 7491950[/snapback] Tror det er Suicide Note, Pt. 1 fra The Great Southern Trendkill Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og jeg har enda min tribute avatar. Rest In Peace Darrel Abbott. 20.8.1966 - 8.12.2004 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Black label society- in this river blir spillt. Zakk Wylde lagde sangen etter Dimebag døde. R.I.P dimebag. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Black label society- in this river blir spillt. Zakk Wylde lagde sangen etter Dimebag døde. R.I.P dimebag. 7492135[/snapback] stemmer, er den som blir spilt under den tribute saken der ja. Zakk og Dimebag var jo bestekompiser. Synd de ikke rakk noe særlig til musikalsk samarbeid før Dime døde. Ville vært rått. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Black label society- in this river blir spillt. Zakk Wylde lagde sangen etter Dimebag døde. R.I.P dimebag. 7492135[/snapback] Takk for svar! Det var det jeg syntes at stemmen lignet veldig på Zakk sin... Og glemte å si dette sist post. RIP Dimebag Endret 13. desember 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Håper Nathan Gale blir pult hver dag i dusjen for å si det slik... 7487557[/snapback] Om han ikke hadde blitt drept av politiet mener du ? syns det selv jeg og. kunne ønske han havnet i fengsel og hadde det jævlig hver dag resten av sitt liv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Håper Nathan Gale blir pult hver dag i dusjen for å si det slik... 7487557[/snapback] Om han ikke hadde blitt drept av politiet mener du ? syns det selv jeg og. kunne ønske han havnet i fengsel og hadde det jævlig hver dag resten av sitt liv. 7493381[/snapback] Ai ai, majortabbe av meg, bare å legge seg flat. Leste av en bruker på last.fm at han satt i fengsel. Jaja.. Endret 13. desember 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Karen som drepte dimebag ble jo skutt. Døde han ikke? edit: Ja, det var noen andre som rettet opp det ja. Endret 13. desember 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nearby Columbus police officer James D. Niggemeyer quickly responded and shot Gale once in the face with a 12 gauge Remington 870 shotgun after a hostage managed to move out of the way. As shown in unedited footage of the incident[4], Gale's head was literally blown off by the shotgun blast. A voice could be heard shouting "Dude, his head is gone", immediately following the shotgun blast. Officer Niggemeyer, appearing visibly shaken by what had just occurred, is reassured by a Damageplan roadie who told him "You did the right thing. You saved lives." The Franklin County Grand Jury determined Niggemeyer's shooting of Gale to be justified, and on December 15, 2005, the Fraternal Order of Police Associates presented him with the Officer of the Year award. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det så lenge siden allerede? Tenkte faktisk over det her en dag for ikke lenge siden. Mannen som drepte Gale burde få heder og ære. Gales lik bør parteres, brennes, knuses og bli spredd utover så mange kvadratmeter som over hodet mulig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så lenge siden allerede, tiden går jammen meg fort for tiden Hadde jeg tippet, ville jeg kanskje tippet 10-12 måneder. En meget dyktig gitarist Synes dog kommentarer som den til Zethyr blir litt...barbarisk. Han burde blitt straffet like hardt som andre mordere, men ikke noe hardere. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Synes dog kommentarer som den til Zethyr blir litt...barbarisk. Han burde blitt straffet like hardt som andre mordere, men ikke noe hardere. 7497025[/snapback] Hvilket syn tror du jeg har på straff av andre som dreper uskyldige med kaldt blod? Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Så lenge siden allerede, tiden går jammen meg fort for tiden Hadde jeg tippet, ville jeg kanskje tippet 10-12 måneder. En meget dyktig gitarist Synes dog kommentarer som den til Zethyr blir litt...barbarisk. Han burde blitt straffet like hardt som andre mordere, men ikke noe hardere. 7497025[/snapback] det var jo tråssalt Dimebag da.. men sjønner hva du mener.. (= Lenke til kommentar
Overkiller Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Black label society- in this river blir spillt. Zakk Wylde lagde sangen etter Dimebag døde. R.I.P dimebag. 7492135[/snapback] Zakk Wylde skrev sangen før han døde, og når Dimebag døde, ble sangen en hyllest til ham. Sangen ender med at Dimebag blir tatt av elven. R.I.P. Dimebag - Gone but not forgotten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dimebag lever ennå In our hearts R.I.P Dimebag. In this river er en trist sang Jeg kan den på piano Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Er ikke knallfan av Pantera, men hører litt på dem og han innflytelse på metall er nok ikke til å undervurdere. (Selv om den definetivt kan slå tvil om Pantera's rolle som "oppfinnere" av groove metal sounden...) Alltid trist når folk dør, og han her har nok betydd mye for mange. ... he sometimes claimed that Pantera was stealing songs that he had written. Kanskje han(Gale) var medlem av Exhorder? Endret 20. juni 2007 av TLZ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Oi, 2 år siden allerede. Pantera er gode saker. RIP. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Han ble jo skutt i 2004 så det er faktisk over 3 år siden, men denne tråden ble bumpet med et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå