Gå til innhold

Bekreftelse på nytt KOTOR spill?

Anbefalte innlegg

Plotet i KotOR 1 er etter min mening det beste noensinne. KotOR 2 var et bra spill, men en skuffelse riktignok. 

Vet ikke helt hvordan KotOR blir uten Revan i historien, hadde håpet på å få møte han igjen. og for all del, ikke slipp det ut før det er ferdig.

7616398[/snapback]

Ingen KotOR uten Revan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste Star Wars filmen ble ikke reggisert av George Lucas...Tenk på det. ;)

As for KOTOR 3, håper jeg at de ikke gjør hva de gjorde med KOTOR 2...

Fullfør for guds skyld spillet! Ikke kutte ut mesteparten av historien som leder mot slutten, ikke kutte ut nesten hele føkkings historien hvis du spiller darkside. Er faktisk veldig morro å sjekke filene som medfølger spillet...Er en hel planet der som ikke blei brukt fordi de ikke fikk lov til å fullføre spillet.

Men men, det er slikt den nye sjefen for Lucas Arts liker det..Jim Ward vil ha alt fort og gæli, Star Wars selger jo likevel.

Lenke til kommentar
Den beste Star Wars filmen ble ikke reggisert av George Lucas...Tenk på det.  ;)

Fullfør for guds skyld spillet! Ikke kutte ut mesteparten av historien som leder mot slutten, ikke kutte ut nesten hele føkkings historien hvis du spiller darkside. Er faktisk veldig morro å sjekke filene som medfølger spillet...Er en hel planet der som ikke blei brukt fordi de ikke fikk lov til å fullføre spillet.

Men men, det er slikt den nye sjefen for Lucas Arts liker det..Jim Ward vil ha alt fort og gæli, Star Wars selger jo likevel.

7616805[/snapback]

:ohmy: Det visste jeg ikke. Fortell mer!

Lenke til kommentar
Den beste Star Wars filmen ble ikke reggisert av George Lucas...Tenk på det.  ;)

7616805[/snapback]

7617873[/snapback]

Vel, her er en start: Missing dialogues

Følg noen linker der, og du kan finne ut litt av hvert...

Lenke til kommentar

Han siktet til det at du sa den beste Star Wars-filmen ikke var regissert av George Lucas.

Empire Strikes Back og Return of the Jedi er ikke regissert av George Lucas. De er riktig nok produsert og skrevet han, men ikke regissert. Ikke at det er noe nytt.

Endret av Soth
Lenke til kommentar
Han siktet til det at du sa den beste Star Wars-filmen ikke var regissert av George Lucas.

Empire Strikes Back og Return of the Jedi er ikke regissert av George Lucas. De er riktig nok produsert og skrevet han, men ikke regissert. Ikke at det er noe nytt.

7619439[/snapback]

:p

produsert og skrevet er stor forskjell fra å regisere.. Det ser vi i de "nye" trilogiene :D

Han skulle holdt seg til å skrive og produsere

Lenke til kommentar

7617873[/snapback]

Se her.

Forøvrig ser jeg mange tråder på teh intertubes om folk som syns historien manglet i kotor 2. Vil bare si at selv om man ikke får med seg noe første gang man spiller, betyr ikke det at historien manglet. Alle NPC-ene i spillet har noe med hovedhistorien å gjøre, men man kan aldri vite historien til alle ved å spille igjennom en gang. Her må det flere gjennomspillinger til, i tillegg til at man må følge veldig med på dialogen, og kanskje til og med lese bakgrunnsstoff på nettet.

SPOILER:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Visste dere forresten at Kreia var moren til Handmaiden/Brianna? Kotor 2 er full av sånne små skulte hemmeligheter som man ikke har sjangs å få med seg uten mange gjennomspillinger.

Har kjøpt PC-versjonen av begge KOTOR-spillene (hadde Xbox-versjonene før, men de er noe ripete) for å spille igjennom begge på nytt, med mods.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Jeg personlig synes at den originale trilogien er den beste (Film 4-6).

Jeg har også hørt at det komemr 3 filmer til. Det er jo ikke rart, siden historien

går (langt) forbi de "siste" filmene.

Lenke til kommentar

Lucas har flere ganger benektet at det kommer 3 filmer til lagt til etter ep 6. Men det betyr jo nødvendigvis ikke at det kommer til å skje en gang i tiden, men akkurat nå er det ihverfall ikke planlagt noe. Han har også sagt at han ikke på noen måte er låst til hva som skjer i bøkene, siden det ikke er han selv som har lagd dem. Dersom det kommer flere filmer, kan handlingen derfor være helt anderledes enn de som kommer fram i bøkene.

Det som ER planlagt, er de nevnte tv-seriene (en tegnefilm og en vanlig).

Lenke til kommentar

hvis du kan vise meg en link som bekrefter dette ok, da skal jeg begynne å glede meg.

hvis ikke har det like stor tilknyttning til virkkeligheten som at paven er en kvinne (elendig eksempel jeg vet :p)

det som er bekreftet er tanken om en tv serie, lagt mellom episode 3 og 4.

Lenke til kommentar
hvis du kan vise meg en link som bekrefter dette ok, da skal jeg begynne å glede meg.

hvis ikke har det like stor tilknyttning til virkkeligheten som at paven er en kvinne (elendig eksempel jeg vet :p)

7721081[/snapback]

Jeg fant en side med noe av historien i de 3 neste filmene some KANSKJE (og forhåpentligvis) kommer. Skal se om jeg finner den igjen :)

EDIT: Oooh! Se hva jeg fant :DSE HER!

Endret av Amored
Lenke til kommentar

7721081[/snapback]

Jeg fant en side med noe av historien i de 3 neste filmene some KANSKJE (og forhåpentligvis) kommer. Skal se om jeg finner den igjen :)

7743688[/snapback]

Det fins ikke stor nok *rolleyes* .gif for den siden der.

EDIT: Jo det gjør det:

rolleyesbig.jpg

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar

7721081[/snapback]

7743688[/snapback]

Kan bare si en ting: FAAAAKE

Sakset fra den StarWars siden med absolutt størst troverdighet (http://www.theforce.net):

" As you undoubtedly know, Mickey Suttle (aka "SuperShadow" on the Internet) is a complete fraud. Anyone who has followed his actions for any length of time will know this to be the case. All during the production of The Phantom Menace, Suttle claimed to be an employee of Industrial Light & Magic assigned to a key position on the Episode I VFX crew. (That's one heck of a commute for someone living in North Carolina!) He also claimed to have visited Skywalker Ranch many times and to have met and worked with George Lucas. Then suddenly one day a disclaimer appears on his website stating that he has absolutely no connection to Lucasfilm, ILM or any of the Lucas companies. No doubt Suttle was contacted by someone within the Lucas organization and told to knock it off."

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...