Felhart Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Synes at Episode 1 er gøy, E2 og E3 er ikke noe spesiellt gøye. Alle de gamle er veldig gode. Rekkefølgen Blir nok 1. lll - 2. l - 3. ll Endret 16. desember 2006 av Felhart Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 WTF hvordan har jeg gått glipp av denne nesten-annonseringen av et nytt KotOR! Har ventet lenge på dette, etter den geniale cliffhangeren i andrespillet. Håper bare de fortsetter å følge historien. Jeg vil se hva som skjedde med Revan og Exile utenfor galaksen, og vite hvem The True Sith er! Lenke til kommentar
Soth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Øh. KOTOR er ikke i utvikling, as we speak. Lucasarts har bare bekreftet at de er interessert i å fortsette serien. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette er en gladnyhet Ser veldig frem mot et nytt Star War: Knight of the Old Republic spill. Og håper det vil være litt mere åpent. X360/PS3 grafikk Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Gief me KotOR 3 or die! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jojo, men selv om det er noen andre som lager det så kan det bli bra, bare de faktisk får tid på seg til å lage det. Selv så kommer eg nok til å lese endel anmeldelser før eg kjøper det når det kommer ut. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 KOTOR 1 og 2 er noe av de beste spillene jeg har spilt Kan ikke vente på KOTOR3 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 KOTOR 1 og 2 er noe av de beste spillene jeg har spilt Kan ikke vente på KOTOR3 7545802[/snapback] Second that. Nesten så jeg får lyst til å spille eneren igjen nå i julestria Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene. 7540083[/snapback] Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene. 7540083[/snapback] Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det? 7547061[/snapback] Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da 7547155[/snapback] Hadde de faktisk fått tid til å fullført spillet slik at vi kunne fått en bedre slutt og faktisk hatt fungerende mini games så skulle eg vært enig, men det var endel bugs som gjorde at eg likte kotor 1 bedre en 2. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene. 7540083[/snapback] Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det? 7547061[/snapback] Det håper jeg for all del han ikke har gjort. Forhåndsdømming av værste sort. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da 7547155[/snapback] Hadde de faktisk fått tid til å fullført spillet slik at vi kunne fått en bedre slutt og faktisk hatt fungerende mini games så skulle eg vært enig, men det var endel bugs som gjorde at eg likte kotor 1 bedre en 2. 7547249[/snapback] Slutten på KOTOR2 var jo kul da Det med minigames er jeg enig i. Men patcher er laget for å brukes. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Slutten på KOTOR2 var jo kul da Det med minigames er jeg enig i. Men patcher er laget for å brukes. 7551237[/snapback] Slutten var idiotisk, syntes eg i alle fall siden eg har lyst til å vite mer om hva som skjer med mandalore og resten av gjengen. Historien var hullete og flere bugs (selv etter noen patcher når eg runda det for andre gang) som gjorde at spille opplevelsen blei ødelagt endel. Og som flere har sagt andre plasser når et spill _må_ ha patcher for å rette på så mange bugs så burde det ikke bli utgitt før problemene var fiksa, noen bugs kan eg dritte i men når det var flere plasser eg måtte gå på en spesiel måte hvis ikke så kræsja spillet da blir det for mye for meg. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene. 7540083[/snapback] Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det? 7547061[/snapback] Nei har unngått det fordi Star Wars ikke interesserer meg. Kjøpte eneren ene og alene fordi BioWare var involvert, og likte spillet godt, men ikke godt nok til at en oppfølger utviklet av et annet firma virket interessant nok. Selvølgelig mulig at det var en tabbe. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nei har unngått det fordi Star Wars ikke interesserer meg. Kjøpte eneren ene og alene fordi BioWare var involvert, og likte spillet godt, men ikke godt nok til at en oppfølger utviklet av et annet firma virket interessant nok. Selvølgelig mulig at det var en tabbe. 7554161[/snapback] Det er et bra spill, men det var ikke en tabbe å ikke kjøpe det når det kom ut, men hvis du kjøper det nå så er det et bra kjøp med tanke på at patchene fikser meste parten av problemene. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå har jeg akkurat rundet Kotor 2 for første gang... Og jeg må si at jeg la GODT merke til bugs, selv om jeg har nyeste patch. Ikke dermed at spillet var dårlig, på noen måte. Men det er tydelige "hull" i historien og flere steder hvor ting ikke går på noen måte så "smooth" som det gjorde i Kotor 1. Spillet har dog vert en fornøyelse å spille nesten samtlige 20timer(?) Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå har jeg akkurat rundet Kotor 2 for første gang... Og jeg må si at jeg la GODT merke til bugs, selv om jeg har nyeste patch. Ikke dermed at spillet var dårlig, på noen måte. Men det er tydelige "hull" i historien og flere steder hvor ting ikke går på noen måte så "smooth" som det gjorde i Kotor 1. Spillet har dog vert en fornøyelse å spille nesten samtlige 20timer(?) 7585075[/snapback] 20 timer? Da må du ha rushet igjennom spillet. Jeg brukte 60 timer, og fikk med meg det meste, men ikke alt. Anyways, ta en titt her. Jeg skal spille igjennom spillet på nytt når den modden kommer ut. Skal også bruke Hardcore Mod for å gjøre det mer utfordrende. Akkurat nå går jeg bare å venter på KotOR 3. Har hørt rykter om at den skal ha lite med Revan å gjøre, og vil gå bort ifra historien fra de to første, pluss at verken Obsidian eller Bioware kommer til å utvikle det. Håper inderlig det ikke er sant, for jeg har lyst å se hva som skjedde med Revan. Lenke til kommentar
egr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Plotet i KotOR 1 er etter min mening det beste noensinne. KotOR 2 var et bra spill, men en skuffelse riktignok. Vet ikke helt hvordan KotOR blir uten Revan i historien, hadde håpet på å få møte han igjen. og for all del, ikke slipp det ut før det er ferdig. Endret 1. januar 2007 av egr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå