Gå til innhold

Bekreftelse på nytt KOTOR spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene.

7540083[/snapback]

Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det?

:hmm:

Lenke til kommentar
Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene.

7540083[/snapback]

Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det?

:hmm:

7547061[/snapback]

 

Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da :D

Lenke til kommentar
Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da :D

7547155[/snapback]

 

Hadde de faktisk fått tid til å fullført spillet slik at vi kunne fått en bedre slutt og faktisk hatt fungerende mini games så skulle eg vært enig, men det var endel bugs som gjorde at eg likte kotor 1 bedre en 2.

Lenke til kommentar
Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene.

7540083[/snapback]

Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det?

:hmm:

7547061[/snapback]

 

Det håper jeg for all del han ikke har gjort. Forhåndsdømming av værste sort.

Lenke til kommentar
Obsidian er kjempeflinke! Likte faktisk KOTOR2 bedre enn KOTOR1. Men jeg liker selvsagt BioWare da :D

7547155[/snapback]

 

Hadde de faktisk fått tid til å fullført spillet slik at vi kunne fått en bedre slutt og faktisk hatt fungerende mini games så skulle eg vært enig, men det var endel bugs som gjorde at eg likte kotor 1 bedre en 2.

7547249[/snapback]

 

Slutten på KOTOR2 var jo kul da :D Det med minigames er jeg enig i. Men patcher er laget for å brukes.

Lenke til kommentar
Slutten på KOTOR2 var jo kul da :D Det med minigames er jeg enig i. Men patcher er laget for å brukes.

7551237[/snapback]

 

Slutten var idiotisk, syntes eg i alle fall siden eg har lyst til å vite mer om hva som skjer med mandalore og resten av gjengen. Historien var hullete og flere bugs (selv etter noen patcher når eg runda det for andre gang) som gjorde at spille opplevelsen blei ødelagt endel. Og som flere har sagt andre plasser når et spill _må_ ha patcher for å rette på så mange bugs så burde det ikke bli utgitt før problemene var fiksa, noen bugs kan eg dritte i men når det var flere plasser eg måtte gå på en spesiel måte hvis ikke så kræsja spillet da blir det for mye for meg.

Lenke til kommentar
Det er BioWares fortjeneste at KOTOR ble et skikkelig artig spill. Så lenge de ikke er involvert i oppfølgerne er serien like lite interessant for min del som alle andre Star Wars spillene.

7540083[/snapback]

Du har altså unngått KOTOR2 siden det er Obsidian, og ikke BioWare, som har laget det?

:hmm:

7547061[/snapback]

 

Nei har unngått det fordi Star Wars ikke interesserer meg. Kjøpte eneren ene og alene fordi BioWare var involvert, og likte spillet godt, men ikke godt nok til at en oppfølger utviklet av et annet firma virket interessant nok. Selvølgelig mulig at det var en tabbe.

Lenke til kommentar
Nei har unngått det fordi Star Wars ikke interesserer meg. Kjøpte eneren ene og alene fordi BioWare var involvert, og likte spillet godt, men ikke godt nok til at en oppfølger utviklet av et annet firma virket interessant nok. Selvølgelig mulig at det var en tabbe.

7554161[/snapback]

 

Det er et bra spill, men det var ikke en tabbe å ikke kjøpe det når det kom ut, men hvis du kjøper det nå så er det et bra kjøp med tanke på at patchene fikser meste parten av problemene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat rundet Kotor 2 for første gang... Og jeg må si at jeg la GODT merke til bugs, selv om jeg har nyeste patch. Ikke dermed at spillet var dårlig, på noen måte. Men det er tydelige "hull" i historien og flere steder hvor ting ikke går på noen måte så "smooth" som det gjorde i Kotor 1. Spillet har dog vert en fornøyelse å spille nesten samtlige 20timer(?)

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat rundet Kotor 2 for første gang... Og jeg må si at jeg la GODT merke til bugs, selv om jeg har nyeste patch. Ikke dermed at spillet var dårlig, på noen måte. Men det er tydelige "hull" i historien og flere steder hvor ting ikke går på noen måte så "smooth" som det gjorde i Kotor 1. Spillet har dog vert en fornøyelse å spille nesten samtlige 20timer(?)

7585075[/snapback]

 

20 timer? Da må du ha rushet igjennom spillet. Jeg brukte 60 timer, og fikk med meg det meste, men ikke alt.

 

Anyways, ta en titt her. Jeg skal spille igjennom spillet på nytt når den modden kommer ut. Skal også bruke Hardcore Mod for å gjøre det mer utfordrende.

 

Akkurat nå går jeg bare å venter på KotOR 3. Har hørt rykter om at den skal ha lite med Revan å gjøre, og vil gå bort ifra historien fra de to første, pluss at verken Obsidian eller Bioware kommer til å utvikle det. Håper inderlig det ikke er sant, for jeg har lyst å se hva som skjedde med Revan.

Lenke til kommentar

Plotet i KotOR 1 er etter min mening det beste noensinne. KotOR 2 var et bra spill, men en skuffelse riktignok.

Vet ikke helt hvordan KotOR blir uten Revan i historien, hadde håpet på å få møte han igjen. og for all del, ikke slipp det ut før det er ferdig.

Endret av egr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...