tor1986 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en lærlingplass i IKT-Drifsfag? Vil helst ha noe i privat sektor, da det kan være mulighet for fast jobb. Jeg bor i indre Østfold, så jeg vil helst ha noe i Østfold, da slipper jeg å pendle så langt... Hvis det er noen bedrifter her som tar inn lærlinger så vennligst ta kontakt... Jeg har alle mine vitnemål i jpeg format på datan... (er ganske fornøyd med karakterene mine)... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde du noen form for utplassering eller opplæring i bedrift? Kanskje det kan være mulighet for å få utplassering der ? Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har ikke hatt noen utplassering i databedrift, jeg trenger ett sted hvor jeg kan få læreplass Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Her kan du jo lete litt gjennom: http://gulesider.no/gs/categoryList.c?q=it+%F8stfold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå