Gå til innhold

Hva har diskusjon.no lært deg?

jojo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

diskusjon.no har lært meg at det fins mange folk der ute som lurer på ting, og disse tingene er mange ganger så sinnsyk latterlige (men likevel "av alvorlig art" <- lol)

Det gir meg svar på så og si alt jeg lurer på, så det er greit med forum. Direkte chatting, som f.eks over irc blir annerledes, for der blir tingene mindre alvorlige, fordi der modereres det på sparken, mens her får folk tid til å tenke over hva dem skriver og moderatorene får også tid til å moderere, ergo, en seriøs plass. Jeg må også si at moderatorene virker veldig seriøse og profesjonelle. Bare si ifra når jeg kan bli moderator, så skal jeg hjelpe til :yes: Neida, bare tullet.

Lenke til kommentar

Hardware forumet har lært meg at jeg ikke har rett så ofte som jeg tror, jenter er også nerder og at folk liker å dele all slags unyttig, unødvendig og uinteresant informasjon med hverandre. I tillegg har jeg lært at man skal brenne hvis man har skrevet feil (_hvis_, bare hvis det blir oppdaget), og at det alltid er noen som har gjort noe dummere enn deg selv.

Edit:

Ja, også skal man selvfølgelig brennes levende hvis man er tilhenger av en spesiel maskinvare produsent (Sony, AMD, Intel, Microsoft, Nintendo, ATI og nVidia).

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
At jeg fornærmer folk mer enn jeg tror.

7496401[/snapback]

Flink jente. Mennesker er stygge, men man skal bare ikke si det. :---D

Jeg har lært at mennesker kan være utrolig trangsynte og at alle mener at de har rett, uansett hvor feil de egentlig kan ha.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
At jeg fornærmer folk mer enn jeg tror.

7496401[/snapback]

Flink jente. Mennesker er stygge, men man skal bare ikke si det. :---D

Jeg har lært at mennesker kan være utrolig trangsynte og at alle mener at de har rett, uansett hvor feil de egentlig kan ha.

7496525[/snapback]

Du tar feil, Petter! Hold kjeft og gi Hylolz bj!

Hmm...har jeg lært noe mer?

Kanskje det at det finnes plasser på nettet man kan være seriøse uten å bli flama for alt, trolig fordi moderatorene tar tak i ting som virker støtende/useriøst.

Jo, også at med en gang det kommer et sex/samliv-forum, så stormer det fort folk til. Sier litt om hvor viktig sex er i hverdagen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...