Fisk1 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 At Mopedportalen er et rimelig useriøst og skrallt forum. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ikke akkurat lært, men takket være forumet så vet jeg nå at han McGyver fyren ikke er død.. Endret 13. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Følte du deg truffet? 7489417[/snapback] Spørs åssen man ser på det. Jeg har politisk ukorrekte meninger. Dog ikke så mange fanboys. 7489867[/snapback] Slapp av, han siktet nok til meg. Bare se på e-penisen min, den er gigantisk! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Følte du deg truffet? 7489417[/snapback] Spørs åssen man ser på det. Jeg har politisk ukorrekte meninger. Dog ikke så mange fanboys. 7489867[/snapback] Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 diskusjon.no har lært meg at det fins mange folk der ute som lurer på ting, og disse tingene er mange ganger så sinnsyk latterlige (men likevel "av alvorlig art" <- lol) Det gir meg svar på så og si alt jeg lurer på, så det er greit med forum. Direkte chatting, som f.eks over irc blir annerledes, for der blir tingene mindre alvorlige, fordi der modereres det på sparken, mens her får folk tid til å tenke over hva dem skriver og moderatorene får også tid til å moderere, ergo, en seriøs plass. Jeg må også si at moderatorene virker veldig seriøse og profesjonelle. Bare si ifra når jeg kan bli moderator, så skal jeg hjelpe til Neida, bare tullet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 At hvilken/hvilket/hvem/hvordan-leifer er mye vanligere på østlandsdialekt enn på trøndersk, da slike feiler aldri blir gjort her omkring. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har lært at det er mange fjortisser, og jeg har lært en del om pc. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har lært at GTA delen er veldig stille Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har lært at GTA delen er veldig stille 7493169[/snapback] Sjæl ass, skjønner ikke det, er jo MYE bedre enn alt det CS og WoW tullballet...! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har lært mye data, film osv Har også (lært som mange sier) at det finnes noen som er en smule dummere enn meg! 7489556[/snapback] Og at noen alltid er bedre enn deg? Det har ivertfall jeg lært 7489774[/snapback] Pøh.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 At jeg fornærmer folk mer enn jeg tror. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hardware forumet har lært meg at jeg ikke har rett så ofte som jeg tror, jenter er også nerder og at folk liker å dele all slags unyttig, unødvendig og uinteresant informasjon med hverandre. I tillegg har jeg lært at man skal brenne hvis man har skrevet feil (_hvis_, bare hvis det blir oppdaget), og at det alltid er noen som har gjort noe dummere enn deg selv. Edit: Ja, også skal man selvfølgelig brennes levende hvis man er tilhenger av en spesiel maskinvare produsent (Sony, AMD, Intel, Microsoft, Nintendo, ATI og nVidia). Endret 13. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) At jeg fornærmer folk mer enn jeg tror. 7496401[/snapback] Flink jente. Mennesker er stygge, men man skal bare ikke si det. :---D Jeg har lært at mennesker kan være utrolig trangsynte og at alle mener at de har rett, uansett hvor feil de egentlig kan ha. Endret 13. desember 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 At jeg fornærmer folk mer enn jeg tror. 7496401[/snapback] Flink jente. Mennesker er stygge, men man skal bare ikke si det. :---D Jeg har lært at mennesker kan være utrolig trangsynte og at alle mener at de har rett, uansett hvor feil de egentlig kan ha. 7496525[/snapback] Du tar feil, Petter! Hold kjeft og gi Hylolz bj! Hmm...har jeg lært noe mer? Kanskje det at det finnes plasser på nettet man kan være seriøse uten å bli flama for alt, trolig fordi moderatorene tar tak i ting som virker støtende/useriøst. Jo, også at med en gang det kommer et sex/samliv-forum, så stormer det fort folk til. Sier litt om hvor viktig sex er i hverdagen :!: Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 diskusjon.no har faktisk lært meg å verdsette veldig mange forskjellige nye musikksjangre(som for eksempel elektronika), lært meg å være enda mer ironisk og spydig enn jeg allerede var og lært meg hvordan jeg skal bruke opp all fritiden jeg ikke har. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 diskusjon.no har lært meg veldig lite, for ting som ikke interesserer meg, har jeg ikke noe problem med å ignorere. Kanskje jeg er en ignorant person? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 fin plass å spørre om ting man lurer på! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har lært at man fort blir avhengig av små ting som SO og andre ubrukelige greier. Også har jeg lært at det faktisk finnes værre folk enn meg sjæl andre steder i verden, og i norge for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå